کد خبر : 1840322 | 03 شهریور 1401 ساعت 23:13 | 14.5K بازدید | 16 دیدگاه

میلان-چلسی؛ جدال مربیان عصبانی

دو تیم میلان و چلسی قرار است یکی از جذاب‌ترین نبردهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جدید را برگزار کنند.

میلان-چلسی؛ جدال مربیان عصبانی

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان دقایقی قبل در استانبول برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با حریفان‌شان آشنا شدند. 
بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، میلان و چلسی در گروه E با یکدیگر هم‌گروه شدند تا شاهد یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا در این گروه باشیم. 
چلسی با حضور توماس توخل روی نیمکت موفق شد در فصل 2021 جام قهرمانی را از آن خود کند. آنها فصل قبل هم موفق شدند تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند اما علیرغم پیروزی 2-3 برابر رئال مادرید در دیدار برگشت، به خاطر شکست 1-3 در بازی رفت از صعود به نیمه نهایی و دفاع از عنوان قهرمانی بازماندند. 

1727805
این در حالی است که میلان فصل گذشته پس از سال‌ها دوری از مهم‌ترین رقابت باشگاهی اروپایی بار دیگر توانست در لیگ قهرمانان حاضر شود. آنها در گروه B با لیورپول، اتلتیکو مادرید و پورتو هم‌گروه بودند و با چهار امتیاز از 6 بازی در قعر جدول این گروه قرار گرفتند و نتوانستند به مرحله حذفی صعود کردند. 
هرچند شاگردان استفانو پیولی در طول فصل گذشته پیشرفت بسیاری کردند و موفق شدند در رقابتی نزدیک با اینتر، جام قهرمانی لیگ ایتالیا را از آن خود کنند و در سید اول لیگ قهرمانان قرار بگیرند. 
تقابل این دو مربی ایتالیایی و آلمانی که هرکدام تفکر خاص خودشان را در این دو تیم پیاده کرده‌اند؛ می‌تواند یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این رقابت‌ها را برای هواداران‌شان و همچنین تمامی فوتبال‌دوستان رقم بزند.
سالزبورگ و دینامو زاگرب دو تیم دیگری هستند که باید برای صعود به مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان از این گروه، با چلسی و میلان رقابت کنند.

دیدگاه‌ها