کد خبر : 1840349 | 04 شهریور 1401 ساعت 09:51 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

کلوپ: چالش سختی در لیگ قهرمانان در پیش داریم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که کار تیمش در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان دشوار است.

کلوپ: چالش سختی در لیگ قهرمانان در پیش داریم

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان انجام شد و لیورپول با حریفانی که باید به زودی روبه‌روی آنها قرار بگیرد آشنا شد. 
شاگردان یورگن کلوپ با آژاکس، ناپولی و گلاسکو رنجرز هم‌گروه هستند و به نظر می‌رسد که شانس اول صعود از این گروه به حساب می‌آیند اما سرمربی این تیم معتقد است که چالش دشواری پیش روی آنها قرار گرفته است. 
او پس از مراسم قرعه‌کشی در گفتگو با سایت رسمی لیورپول اظهار داشت:« اولین چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که این چالشی کاملا جدی و دشوار برای ما است. همه تیم‌ها باکیفیت هستند، همه آنها شایستگی کافی و شانس صعود دارند. خبر خوب این است که ما هم شانس خوبی داریم، بنابراین باید با تمام توان تلاش کنیم.»

1737773
این مربی آلمانی با تاکید بر دشواری بازی در لیگ قهرمانان تاکید کرد:«ما به دنبال خوش شانسی و لطف کسی نبودیم و خودمان هم این کار را در حق کسی نخواهیم کرد. این رقابتی نیست که دنبال راه صعود آسان از آن باشید چون استانداردهای تمام تیم‌های حاضر در آن به شکلی باورنکردنی بالا است.»
کلوپ درباره تفاوت لیگ قهرمانان امسال با سال ‌های گذشته گفت:«تفاوت اصلی امسال این است که مرحله گروهی بسیار کوتاه‌تر از حالت عادی است، بنابراین همه ما باید آماده باشیم تا نه تنها بتوانیم از گروه صعود کنیم، بلکه از پس نیازها و ریتم متفاوت این رقابت در مرحله اول آن به خوبی بربیاییم.»

دیدگاه‌ها