کد خبر : 1840351 | 04 شهریور 1401 ساعت 10:00 | 28.1K بازدید | 17 دیدگاه

سیدحسین حسینی؛ بازگشت به تنظیمات کارخانه

کاپیتان استقلالی‌ها موفق شد که نخستین کلین‌شیت خودش در فصل جدید را ثبت کند.

سیدحسین حسینی؛ بازگشت به تنظیمات کارخانه

به گزارش "ورزش سه" درحالی که تا پیش از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، برنده دستکش طلا در فصل گذشته موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش نشده بود، نخستین دیدار خانگی در حضور تماشاگران فرصت خوبی بود تا سیدحسین حسینی هم عادت خودش در بازی‌های استقلال را تکرار کند.
دریافت‌ سه گل در دو بازی آن هم برای گلری که ۱۷ مسابقه از بازی‌های فصل گذشته را با کلین‌شیت تمام کرده بود اصلا خوشایند نبود تا کاپیتان شیرازی استقلال تمام تلاشش را به کار بگیرد تا برابر نارنجی‌پوشان کرمانی اولین کلین‌شیت خودش در فصل جدید را ثبت کند.
البته که سبک متفاوت بازی استقلال به نسبت فصل گذشته به همان اندازه که موقعیت‌های بیشتری برای آبی‌ها به دنبال دارد، ضدحملات خطرناک‌تری روی دروازه حسینی هم در بر خواهد داشت. اتفاقی که کار این گلر را برای بسته نگه‌داشتن دروازه در طول نود دقیقه سخت‌تر می‌کند.
حسینی که در آخرین اردوی تیم ملی در قطر هم حاضر بود، به نظر بار دیگر با مربی مورد علاقه‌اش بهزاد غلامپور به فرم ایده‌آل رسیده و امیدوار است بتواند با تداوم روندی که از هفته سوم کلید زده، در فصل متصل به جام جهانی یکی از مسافران تیم ملی در قطر باشد.

1738582

دیدگاه‌ها