کد خبر : 1840370 | 04 شهریور 1401 ساعت 12:30 | 16.6K بازدید | 16 دیدگاه

حضور موثر رضاوند در اولین حضور ثابت

آرش رضاوند با عملکرد خوبی که در دو بازی قبل از خود به نمایش گذاشته، نشان داد که ساپینتو بی‌دلیل او را در استقلال ماندنی نکرده است.

حضور موثر رضاوند در اولین حضور ثابت

به گزارش "ورزش سه"، رضاوند که نیم‌فصل موفقی در فولاد سپری کرده بود، در هیچ‌کدام از مسابقات پیش فصل تیمش در ترکیه در ترکیب ثابت قرار نداشت و البته زمزمه‌های حضور او در فولاد خوزستان نیز شنیده می‌شد که این امر در نهایت محقق نشد تا دست جواد نکونام برای لیگ بیست و سوم بسته‌تر باشد.

در شرایطی که تصور می‌شد او در این فصل نیز به فولاد بازخواهد گشت، اما چنین نشد و علت عدم حضور دوباره او در جمع شاگردان نکونام، مخالفت جدی ساپینتو با جدایی این بازیکن بود و او در جمع آبی‌ها ماندگار شد.

1738615

رضاوند که در دیدار قبلی برابر ملوان توانست ورق را در میانه زمین به سود تیمش برگرداند، در بازی روز گذشته نیز نمایش خوبی از خود به جای گذاشت تا کم کم بتواند با خروج از زیر برخی فشارهای منتقدین، به بازیکنی تبدیل شود که ساپینتو از او در ذهن  دارد.

او در بازی روز گذشته برابر مس کرمان در میانه زمین جنگید و البته 2 بار شانس خود را برای زدن گل امتحان کرد که در این امر بدشانس بود و شوت های او راهی به درون دروازه پیدا نکرد. این بازیکن برابر مس 87 درصد پاس سالم داد و با 3 تکل موفق در میانه زمین، مانع از شکل‌گیری حملات حریف شد.

1738617

به نظر می‌رسد با روی فرم آمدن رضاوند، او بتواند یکی از مهره‌های اصلی استقلال برای این لیگ باشد. لیگی که آبی‌ها امیدوارند تا در پایان آن، دو قهرمانی پیاپی را در کارنامه خود به ثبت برسانند.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها