کد خبر : 1840380 | 04 شهریور 1401 ساعت 13:17 | 11.5K بازدید | 37 دیدگاه

حمله فولاد در جهنم آره‌نا برای اولین برد

نکونام امیدوار‌ است تا صد دقیقه تلاش شاگردانش به همراه حمایت هواداران فولاد باعث‌ اولین برد تیمش در لیگ جاری‌ بشود.

حمله فولاد در جهنم آره‌نا برای اولین برد

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان امروز و از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که تاکنون موفق به گشودن دروازه حریفان نشده است.
شاگردان نکو در دیدار با صنعت نفت آمار عجیبی از خود به جای گذاشتند، ۷۵ درصد مالکیت مسابقه با آن‌ها بود، یازده شوت زدند و ۴ شانس گل داشتند که با سد محکمی به نام مرادیان مواجهه شدند. فولادی‌ها در آن دیدار ۷۰۷ پاس دادند که ۸۷ درصد آن به مقصد رسید.

در دیدار بعد اما فولادی‌ها در‌ ورزشگاه آزادی نمایش متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند که البته مورد تحسین عده‌ای نیز قرار گرفت. پرس منظم و نظم در تمامی نقاط زمین باعث شد که شاگردان گل محمدی تنها یک شوت در چارچوب داشته باشند و فولادی‌‌ها نیز امیدوار بودند تا در اندک موقعیت خود بتوانند به موفقیت برسند که آن‌ها نیز ناموفق بودند و دومین تساوی بدون گل اهوازی‌ها رقم خورد.

کریستوفر کنت که در هر بازی تنها یک سیو داشته، البته این شانس را نیز آورد که توپ ترابی به تیرک دروازه برخورد کند و دروازه‌اش تا اینجای لیگ همچنان بسته بماند.
فولاد امروز اما عطش گلزنی فراوانی خواهد داشت و طبق گفته نکونام در‌ کنفرانس خبری قرار است با دو‌ مهاجم در‌ زمین قرار بگیرد و احتمال دارد با چینش ۴-۴-۲ این دیدار را آغاز کند. با توجه به عملکرد مثبت تیم فولاد احتمالا تغییری نسبت به بازی پرسپولیس در زمین نخواهند داشت و با ترکیب زیر‌ به میدان خواهند رفت.

کریستوفر کنت، موسی کولی‌بالی، عارف آقاسی، مهدی شیری، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، ساسان انصاری، احسان پهلوان، وریا غفوری و مجید علیاری.
نکنه مثبت فولاد در این دیدار حضور تماشاگران خواهد بود که نکونام امیدوار‌ است صد دقیقه همراه با شاگردانش بجنگند و باعث شوند تا مسیر بردهای فولاد از امروز و در آره‌نا شروع شود.

1738637

دیدگاه‌ها