کد خبر : 1840381 | 04 شهریور 1401 ساعت 13:17 | 33.7K بازدید | 20 دیدگاه

مذاکره با ناپولی؛ آخرین تلاش رونالدو برای جدایی

ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، در حال انجام مذاکره با ناپولی است تا زمینه جدایی او از منچستریونایتد را فراهم کند.

مذاکره با ناپولی؛ آخرین تلاش رونالدو برای جدایی

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پیش از آغاز تمرینات پیش فصل به مدیران یونایتد اعلام کرد که قصد دارد در فاصله یک سال پس از بازگشت به اولدترافورد، از این باشگاه جدا شود. 
با این حال، تلاش‌های این بازیکن و مدیر برنامه‌اش برای متقاعد کردن باشگاه‌های اروپایی موثر نبود و همچنان هیچ باشگاهی حاضر به جذب این ستاره پرتغالی نیست. 
از سوی دیگر، مدیران یونایتد در ابتدا اعلام کردند که هیچ تصمیمی برای فروش این بازیکن ندارند و اجازه ترک این باشگاه را به او نخواهند داد اما حالا به نظر می‌رسد که نظر آنها تغییر کرده  و اریک تن‌هاخ نیز با فروش او موافق است. 

1737052
روزنامه انگلیسی سان و همچنین روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت امروز خبر داده است که مندس مذاکراتی را با ناپولی آغاز کرده و امیدوار است که مدیران این باشگاه را متقاعد کند که تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در پنجشنبه هفته آینده برای جذب این بازیکن اقدام کنند. 
گفته می‌شود مندس در تلاش است تا تیمی برای ویکتور اوسیمن، مهاجم فعلی ناپولی، نیز پیدا کند و روند انتقال رونالدو به این باشگاه را سرعت ببخشد. حتی ممکن است که اوسیمن یکی از گزینه‌های پیوستن به یونایتد باشد. 
این ادعا در حالی مطرح شده است که پیش از این نیز در اوایل تابستان نیز رسانه‌های ایتالیایی از پیشنهاد شدن رونالدو به ناپولی و پاسخ منفی مدیران این باشگاه به جذب او خبر داده بودند.

دیدگاه‌ها