کد خبر : 1840387 | 04 شهریور 1401 ساعت 13:45 | 16.6K بازدید | 33 دیدگاه

پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان

الخلیفی: خوشبینم؛ منتظر یک PSG متفاوت باشید

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان گفت که حس مثبتی دارد و اینکه یک پی اس جی متفاوت را خواهیم دید.

الخلیفی: خوشبینم؛ منتظر یک PSG متفاوت باشید

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان انجام شد و پی اس جی با یوونتوس، بنفیکا و مکابی در یک گروه قرار گرفت. فتح لیگ قهرمانان رویای دیرینه باشگاه پاریسی است ولی هر بار در رسیدن به آن ناکام مانده است. پی اس جی سال 2020 در فینال لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ شکست خورد. سال 2021 در نیمه نهایی به سیتی باخت و فصل قبل نیز در یک هشتم نهایی مغلوب رئال مادرید شد. قبل از سال 2020 پی اس جی هرگز نتوانسته بود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز برسد.

1738655

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پی اس جی، در پایان مراسم به خبرنگاران گفت:« لیگ قهرمانان بهترین رقابت باشگاهی دنیاست و خوشحالیم که هر سال در این رقابت ها هستیم. حس می کنم چیزی در پی اس جی تغییر کرده و فصل جاری چهره ای متفاوت را از ما خواهید دید. تازه شروع کار است و باید تلاش کنیم در دور گروهی صدرنشین شویم. هدف ما پیروزی در تک تک بازی هاست. بازی به بازی پیش خواهیم رفت و امیدوارم بتوانیم در نهایت قهرمان شویم.»

1726569

پی اس جی توانست کیلیان امباپه را به تمدید قرارداد راضی کند و ستاره فرانسوی تا 2025 ماندنی شد. کریستوف گالتیه نیز جانشین مائوریسیو پوچتینو شده و پی اس جی شروعی توفانی با این مربی در فصل جدید داشته است. نیمار در بهترین فرم خود است و لیونل مسی نیز بهتر از فصل قبل بازی می کند. الخلیفی پیش از این گفته بود که بازیکنان پی اس جی باید از حاشیه دور باشند و در هر بازی 100 درصد توان‌شان را بگذارند. حالا به نظر می رسد او از شرایط تیمش کاملا رضایت دارد و خوشبین‌تر از سال های گذشته است.

تنش بین نیمار و کیلیان امباپه:« این اتفاق می‌تواند بین من با برادر و خواهرم نیز رخ دهد و طبیعی است. مشکلی وجود ندارد و بیشتر یک جنجال رسانه‌ای بود. آن‌ها دوستان و هم تیمی‌های خوبی هستند و همیشه نیز اینطور خواهد بود.»

دیدگاه‌ها