کد خبر : 1840398 | 04 شهریور 1401 ساعت 14:44 | 78.2K بازدید | 17 دیدگاه

گزارش آاس:

فشارها بیشتر شد؛ این 3 بازیکن باید از رئال بروند

رئال مادرید تنها 6 روز فرصت دارد تا تکلیف سه بازیکن مازاد خود را مشخص کند. مدیران باشگاه فشار روی این سه بازیکن را بیشتر کرده اند.

فشارها بیشتر شد؛ این 3 بازیکن باید از رئال بروند

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اسپانیا 6 روز دیگر بسته خواهد شد و رئال مادرید هنوز نتوانسته تکلیف سه بازیکن مازاد خود را مشخص کند. مارکو آسنسیو، آلوارو اودریوسولا و ماریانو دیاز، بازیکنانی هستند که در فهرست خروج باشگاه مادریدی قرار دارند و در صورت ماندن، نیمکت نشینی در انتظارشان خواهد بود. این احتمال که در فهرست بازی های رئال نیز قرار نگیرند، بالاست.

1738669

روز گذشته کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در پاسخ به سوالی در مورد آسنسیو گفت که او در فکر جدایی است و باید ببینیم چه خواهد شد. کارلتو تایید کرد که آسنسیو جدایی را ترجیح می دهد. ستاره اهل مایورکا در سه بازی رسمی  این فصل رئال تنها 10 دقیقه برابر سلتا بازی کرده است. گفته می شود او از منچستریونایتد و میلان پیشنهاد دارد ولی هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به رئال نرسیده است.

1738670

آلوارو اودریوسولا، مدافع راست رئال، که فصل گذشته قرضی برای فیورنتینا بازی کرد نیز جایی در برنامه های آنچلوتی ندارد. به او گفته شده که به دنبال تیمی دیگر باشد. ماه گذشته او از اینتر و ناتینگهام فارست پیشنهاد داشت ولی مذاکرات با رئال به نتیجه نرسید.

سومین بازیکن مازاد نیز ماریانو دیاز است. تنها یک سال از قرارداد این مهاجم باقیمانده و از مایورکا و ختافه پیشنهاد دارد. دستمزد 4.5 میلیون یورویی او باعث شده که حتی سکونشینی را به جدایی از رئال ترجیح بدهد ولی این بار فشار مدیران رئال به او برای جدایی بیشتر شده است. گفته می شود رئال سوسیداد پس از انتقال الکساندر ایساک به نیوکسل، خواهان جذب ماریانو شده است. تنها 6 روز به پایان انتقالات تابستانی باقیمانده و فشار باشگاه روی این سه بازیکن افزایش یافته است. 

دیدگاه‌ها