کد خبر : 1840431 | 04 شهریور 1401 ساعت 17:52 | 147.7K بازدید | 77 دیدگاه

لوکادیا در زمین، بازوبند برای عالیشاه

ترکیب اصلی پرسپولیس در تقابل با آلومینیوم

ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد.

ترکیب اصلی پرسپولیس در تقابل با آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس از ساعتی بعد به مصاف آلومینیوم خواهد رفت و یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش را برای این بازی اعلام کرده که مهم‌ترین تغییر، مربوط به حضور یورگن لوکادیا در ترکیب اصلی است.

علیرضا بیرانوند در این بازی نیز در درون دروازه سرخپوشان حضور خواهد داشت و در پست دفاع مرکزی فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی جایگاه خود را حفظ کرده‌اند.

در جناح راست، دانیال اسماعیلی‌فر بازی می‌کند و علی نعمتی نیز در سمت چپ همچنان اعتماد یحیی گل‌محمدی را متوجه خود می‌بیند.

تغییر ویژه در ارنج پرسپولیس، خروج یک هافبک دفاعی است و میلاد سرلک تنها هافبک دفاعی پرسپولیس خواهد بود و سروش رفیعی را کنار خود می‌بیند.

مهدی ترابی و سعید صادقی در جناحین حضور خواهند داشت و باید دید که این بار موفق به گلسازی خواهند شد یا خیر؟

زوج خط حمله پرسپولیس در این بازی با امید عالیشاه و یورگن لوکادیا تشکیل می‌شود و بازوبند کاپیتانی نیز در اختیار مهاجم شماره ۲ پرسپولیس است.

لوکادیا مهاجم شماره چهار پرسپولیس است که این بازی برای اولین بار در ترکیب حضور خواهد داشت و امیدوار است اولین گل فصل تیمش را بزند.

ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل آلومینیوم:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا

دیدگاه‌ها