کد خبر : 1840432 | 04 شهریور 1401 ساعت 17:55 | 8K بازدید | 8 دیدگاه

هنوز در ابتدای فصلیم

کلوپ: نگران لیورپول نباشید؛ به مسیر پیروزی برمی‌گردیم

یورگن کلوپ نگرانی ها در مورد وضعیت لیورپول را منطقی نمی داند و وعده داد که از بازی فردا برابر بورنموث، به مسیر پیروزی بر می گردند.

کلوپ: نگران لیورپول نباشید؛ به مسیر پیروزی برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل جدید را با پیروزی بر منچسترسیتی و فتح سوپرجام انگلیس آغاز کرد اما در لیگ برتر پس از سه بازی با کسب دو امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد. لیورپول یکی از مدعیان قهرمانی است ولی بدترین شروع ممکن را داشته است. قرمزها فردا میزبان بورنموث هستند.

1738709

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در نشست خبری این بازی گفت:« بورنموث یک باشگاه خاص است و برای آنها و همه کارهایی که تاکنون انجام داده اند، احترام قائلم. بازی ساده‌ای نیست و باید پیروز شویم.»

نگرانی به خاطر امتیازات از دست رفته:« اگر دوست دارید، می توانید نگران باشید ولی هنوز در ابتدای فصلیم و نگرانی منطقی نیست. ما در فصول گذشته سطح فوق العاده بالایی داشتیم و معمولا بازی‌های‌مان را پیروز می شدیم. این پیروزی‌ها راحت به دست نمی آمدند  و برای‌شان سخت تلاش می کردیم. هنوز برای بستن پرونده لیورپول خیلی زود است و هیچ چیز تمام شده نیست. مشخص نیست در ادامه فصل چه اتفاقاتی رخ خواهند داد. امتیازات زیادی باقیمانده و از همین هفته باید شروع به جمع آوری آنها کنیم.»

1737733

شکست 2-1 از منچستریونایتد:« باختیم و باید آن نتیجه را قبول کنیم. البته شانس هایی داشتیم و می توانستیم بازی را مساوی کنیم ولی حریف خوب بازی کرد و اجازه این کار را نداد. باید بجنگیم و به مسیر پیروزی برگردیم. این یک چالش بزرگ برای ماست. دو بازی خانگی داریم و باید در آنفیلد با حمایت هواداران برنده شویم.»

وضعیت مصدومان:« هیچکدام از مصدومان به بازی فردا نمی رسند. ماتیپ، جونز و تیاگو شرایط‌شان بهتر شده ولی هنوز نمی توانند بازی کنند. دیوگو ژوتا در حال بهتر شدن است و نبی کیتا هم مشکل عضلانی دارد.»

درگیری لفظی جیمز میلنر و ویرژیل فن دایک در بازی برابر یونایتد:« میلنر یک فوتبالیست احساساتی است و من با هر دو بازیکن در مورد آن اتفاق حرف زده‌ام. بین آنها هیچ مشکلی وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها