کد خبر : 1840440 | 04 شهریور 1401 ساعت 21:00 | 162.9K بازدید | 94 دیدگاه

اولین سه امتیاز از گربه سیاه

آلومینیوم 0 -پرسپولیس 1؛ فرصت‌طلب‌تر از همیشه!

پرسپولیس با تک گل میلاد سرلک موفق شد نخستین پیروزی فصل را در اراک جشن بگیرد.

آلومینیوم 0 -پرسپولیس 1؛ فرصت‌طلب‌تر از همیشه!

به گزارش ورزش سه، در روزی که پرسپولیس با حضور یورگن لوکادیا در ترکیب اصلی پای به زمین گذاشته بود، میلاد سرلک تک گل این تیم را روی پاس تماشایی مهدی ترابی به ثمر رساند تا قرمزها نخستین پیروزی فصل را کسب کنند.

این برد در حالی رقم خورد که پرسپولیس سومین کلین‌شیت این فصل را هم تجربه کرد تا با شرایط مثبت در خط دفاعی به استقبال ادامه لیگ برود.

نکته جالب اینکه در این بازی پرسپولیس موقعیت چندانی خلق نکرد و با فرصت‌طلبی حداکثری برای ارزشمند را به دست آورد.

هفته سوم لیگ برتر
ورزشگاه امام خمینی اراک/ بدون تماشاگر
گروه داوری: امیر عرب براقی، علیرضا ایلدروم، محمدجواد مداح، احمد محمدی/ ناظر: هدایت ممبنی

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند(75 - امیر نوری)، علیرضا نقی زاده، ولنتینو (59- علی دشتی)، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور(75 - امیررضا جلالی)، محمدرضا آزادی (59- رضا جبیره)، میلاد فخرالدینی

سرمربی: مهدی رحمتی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی(71- وحدت حنانوف)، دانیال اسماعیلی‌فر (66 - سیامک نعمتی)، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی(87 - سینا اسدبیگی)، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه(87 - محمد عمری)  و یورگن لوکادیا (71- حامد پاکدل)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

1738732

شرح گل:

آلومینیوم 0 - پرسپولیس 1 (میلاد سرلک- دقیقه 44): پاس تک ضرب ترابی در محوطه جریمه به سرلک رسید و در حالی که مدافعان آلومینیوم به هوای آفساید ایستاده بودند، او توپ را از کنار سر دروازه‌بان حریف عبور داد و تیمش را به گل رساند.

کارت زرد:

علیرضا بیرانوند (62)

بهترین بازیکن: مهدی ترابی
ستاره خط هافبک پرسپولیس در این بازی یک پاس گل داد و چند بار هم با ارسال پاس به بازیکنان هم‌تیمی آنها را در موقعیت بهتر قرار داد. ترابی همچنان مسلط‌ترین بازیکن پرسپولیس است که در خدمت تیم بازی می‌کند و امروز هم موفق شد اولین اثر خود را بر نمایش تیم بگذارد.

اتفاق ویژه:
اولین بازی یورگن لوکادیا یکی از مهم‌ترین اتفاقات بازی آلومینیوم - پرسپولیس بود و همچنین پرسپولیس موفق شد اولین گل و برد فصل را جشن بگیرد.

دقایق حساس:

دقیقه 8: پاس امید عالیشاه در محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید اما ضربه او به تور کنار دروازه خورد.

دقیقه9: ارسال سعید صادقی به محوطه جریمه آلومینیوم با ضربه سر زاپاتا به سمت دروازه خودی همراه شد که پورحمیدی توپ را مهار کرد و مانع باز شدن دروازه اش شد.

دقیقه 28: شوت هانسل زاپاتا از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 35: شوت قائدرحمتی با دخالت مدافعان پرسپولیس راهی کرنر شد.

دقیقه 39: شوت قائدرحمتی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 42: یک ضربه دیگر از مهدی ترابی از داخل محوطه جریمه به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 56: شوت یوئل از زاویه بسته در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

حاشیه
*در صحنه ای که ترابی اعتقاد به کرنر داشت، کمک داور پرچم کرنر زد اما داور بازی مدعی بود توپ مستقیما به اوت رفته است. یحیی گل‌محمدی با انتقاد از داور مدعی شد او باید با توجه به زاویه کمک، حرف او‌‌‌ را قبول می‌کرد.

*مهدی رحمتی پیش از بازی در حال گرفتن عکس یادگاری با فرشاد فرجی بود که سروش رفیعی با شیطنت خود پشت سر این دو، واکنش سرمربی آلومینیوم را در پی داشت.

1738733

* به گفته باشگاه پرسپولیس، در حالی که اعلام شده بود بازی امروز بدون تماشاگر برگزار می‌شود و تیم میزبان از حضور هواداران خود محروم است، حدود ۵۰۰ هوادار در ورزشگاه امام خمینی اراک‌‏ حاضر هستند و از تیم میزبان حمایت می‌کنند!

1738726

* ضربه اسماعیلی فر به شکلی برعکس راهی دروازه خودی شد تا یک کرنر به آلومینیوم برسد.

* میلاد سرلک به اولین گلزن فصل پرسپولیس تبدیل شد.

* دانیال اسماعیلی فر به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت تا مداوا شود.

* علیرضا بیرانوند به دلیل اتلاف وقت کارت زرد گرفت.

* رضا جیبره به دلیل شبیه سازی در محوطه جریمه کارت زرد گرفت.

* فرشاد فرجی به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفته است.

* وحدت حنانوف اولین بازی فصل خود را انجام می‌دهد.

* در دقیقه 80 هواداران آلومینیوم شعارهای تندی را علیه افشین پیروانی سر دادند و همین موضوع باعث شد تا سرپرست پرسپولیس به سمت ناظر برود و نسبت به حضور تماشاگران اراکی اعتراض کند.

* در همین لحظات بود که مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم وارد ماجرا شد و بحث بین طرفین شکل گرفت. دقایقی بعد حنیف عمران‌زاده و محمد نوازی از هواداران اراکی خواستند تا توهین نکنند اما در دقیقه 84 پس از اینکه هواداران به شعار خود ادامه دادند، داور بازی را قطع کرد و این بار مهدی رحمتی به سراغ هواداران رفت و گفت: «جان مادرتان شعار ندهید، این‌ها (بازیکنان پرسپولیس) قهر می‎‌کنند!»

* هواداران اراکی در لحظه صاحب توپ شدن حامد پاکدل، او را هو می‌کنند.

* سیدجلال حسینی از روی سکوها بازی را تماشا می‌کند.

1738750

دیدگاه‌ها