کد خبر : 1840466 | 04 شهریور 1401 ساعت 21:38 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

به پرکاس نظر فنی می‌دادم از جایم بلندم کردند!

قاسمپور: عضو کمیته فنی هستیم، اگر بشود می‌مانیم

ابراهیم قاسمپور پس از پیروزی صنعت نفت برابر هوادار درباره شرایط طلایی‌پوشان آبادان صحبت کرد.

قاسمپور: عضو کمیته فنی هستیم، اگر بشود می‌مانیم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم قاسمپور مدیرفنی صنعت نفت آبادان در پایان دیدار این تیم برابر هوادار اظهار داشت: بازی نسبتا راضی کننده بود‌؛ ما هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر عمل می‌کنیم. البته آقای پرکاس باید درباره مسائل فنی صحبت کند اما احساس من به عنوان مدیرفنی این است که رفته رفته بهتر می‌شویم و جا می‌افتیم. آقای پرکاس امسال تعداد بازیکنان زیادی جذب کرد که نیاز به هماهنگی بیشتری دارند؛ یکی دو بازیکن مثل شیرالدین هم که تازه به ما اضافه شده‌اند.

او در پاسخ به اینکه از آیا کیفیت شیرالدین رضایت داشته گفت: بله؛ این بازیکن تازه به ما اضافه شده و به قول معروف هر چقدر پول بدهی همانقدر آش می‌خوری. ما در حد بضاعت خودمان بازیکنان مدنظر را جذب کردیم و امیدوارم روز به روز بهتر بشویم.

قاسمپور درباره دلخوری هواداران صنعت نفت از عدم نتیجه‌گیری این تیم در‌ دو هفته ابتدایی گفت: هواداران باید صبور باشند؛ خود من هم قبلا آبادان کار کرده‌ام. متاسفانه دوستان ما در آبادان خیلی صبور نیستند اما خوشبختانه فوتبال را خوب می‌فهمند و گاهی نظراتی می‌دهند که می‌توان استفاده کرد اما من معتقدم که باید قبول کنند ما سوار ماشین ژیان شدیم و خیلی از تیم ها با بوگاتی و مرسدس بنز با ما رقابت می‌کنند.

ویدئو: 258471

وی در مورد خروجش از VIP در اوایل نیمه اول گفت: من پایین نشستم تا اگر نیاز بود برخی از مسائل فنی را به دوستان انتقال بدهم؛ البته مشورتی است و می‌توانند قبول کنند یا نکنند. من به خاطر شلوغی به جایی رفتم که‌ تماشاچی نبود و مسئول قصد داشت من را بلند کند که یکی از دوستان فکر کردند ایشان به من توهین کرد اما اینطور نبود. من به رختکن رفتم و بچه ها را آرام کردم و دوباره برگشتم.

قاسمپور در پاسخ به اینکه همچنان عضو کمیته فنی است یا خیر گفت: بله؛ ما عضو کمیته فنی هستیم، اگر بشود می‌مانیم و اگر نه...

او در خصوص حضور هواداران آبادانی در پشت درهای استادیوم و گلایه آنها از بلیت فروشی گفت: این در‌ حیطه اختیارات ما و باشگاه نیست و سازمان لیگ تعیین می‌کند. بازی امروز بدون تماشاچی بود و بعضا برای یکی مثل‌ من و بچه من واسطه شدیم. به هر حال باید از قانون تبعیت کرد.

دیدگاه‌ها