کد خبر : 1840469 | 04 شهریور 1401 ساعت 21:52 | 5.2K بازدید | 1 دیدگاه

سه امتیاز حساس را از دست دادیم؛

الهامی: هر کاری کردیم استراتژی تیم درست نشد

سرمربی تیم هوادار معتقد است که تیمش در بازی امروز می توانست برنده بازی باشد ولی نتیجه را واگذار کرد.

الهامی: هر کاری کردیم استراتژی تیم درست نشد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار امروز در خانه با یک گل مغلوب صنعت نفت آبادان شد. ساکت الهامی در نشست خبری بعد از این بازی گفت: این برد را به تیم خوب صنعت نفت تبریک می گویم و امیدوارم که در ادامه راه هم موفق باشند. به بچه های خودمان هم خسته نباشید می گویم، خیلی زحمت کشیدند. دست تک تک آنها درد نکند.

او ادامه داد: این طبیعت فوتبال است؛ زمانی که فکر می کنی، می توانی ببری، نمی بری. به بچه ها همیشه می گویم که سخت ترین بازی آن بازی است که باید ببری و فکر می کنی که می بری. بازی با نفت از آن بازی ها بود که واقعا شرایط برد را داشتیم.

سرمربی هوادار با اشاره به از دست دادن سه امتیازی حساس در بازی امروز تاکید کرد: به نظر من برای بردن فاکتورهای دیگری غیر از تلاش لازم است. متاسفانه نمی دانم دلیلش من بودم یا بچه ها، سه امتیاز خیلی حساس را از دست دادیم. شاید این در ادامه راه ما را اذیت کند ولی مسئولیت باخت گردن من است و چیزی از ارزش بچه های ما کم نمی شود. الان هم خودمان را آماده بازی با تراکتور می کنیم.

الهامی در پایان خاطرنشان کرد: شاید استراتژی که من برای ادامه بازی ترسیم کرده بودم، اشتباه بود. هرکاری کردیم که درست شود، نشد. ولی بچه ها واقعا زحمت کشیدند. این بچه ها در ادامه راه به آن چه که می خواهند، می رسند. انشالله همه باهم در بازی های آینده جبران می کنیم. دست تک تک بچه را می بوسم و می رویم برای بازی بعد.

دیدگاه‌ها