کد خبر : 1840472 | 04 شهریور 1401 ساعت 21:59 | 12.5K بازدید | 3 دیدگاه

همیشه با نیت گلزنی وارد زمین می شوم؛

شیرالدین بابایوف: این برد تقدیم مردم آبادان!

مهاجم تاجیک صنعت نفت از گلزنی در اولین بازی خود برای این تیم، ابراز خوشحالی کرد.

شیرالدین بابایوف: این برد تقدیم مردم آبادان!

به گزارش "ورزش سه"، شیرالدین بابایوف چند روز بعد از پیوستن به صنعت نفت، در بازی امروز این تیم مقابل هوادار به میدان رفت و تک گل سه امتیازی آبادانی هم را به ثمر رساند. او در پایان بازی و به زبان فارسی با خبرنگاران حاضر در میکسدزون گفت و گو کرد. بابایوف در مورد گلزنی در اولین بازی برای نفت گفت: خیلی خوشحالم که بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و خودم هم توانستم گلزنی کنم. این برد را به هواداران و مردم آبادان تقدیم می کنم.

او در رابطه با گل سه امتیازی خود در اولین بازی برای صنعت نفت گفت: همیشه با نیت گلزنی وارد زمین می شوم و خوشحالم که توانستم در بازی امروز گل پیروزی تیم را بزنم.

مهاجم اهل تاجیکستان تیم صنعت نفت در پاسخ به این سوال که آیا پیش از حضور در ایران با هموطنانش که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند صحبت کرده بود، گفت: بله با وحدت و منوچهر صحبت کردم. آنها صحبت های دلگرم کننده ای انجام دادند. خود من هم متوجه شدم که ایرانی ها، مردمی مهمان نواز هستند. لیگ ایران هم لیگ بسیار قدرتمندی است و دوست دارم که در چنین مسابقاتی بازی کرده و پیشرفت کنم.

او که در نیمه اول وینگر و در نیمه دوم مهاجم بود در پاسخ به این سوال که در کدام پست راحتی و کدامیک پست تخصصی توست، تاکید کرد: پست اصلی من فوروارد است ولی هر کجا که نیاز باشد آن جا بازی می کنم.

دیدگاه‌ها