کد خبر : 1840478 | 04 شهریور 1401 ساعت 22:17 | 18.2K بازدید | 13 دیدگاه

انتقال رونالدو به ناپولی تکذیب شد؛ اوسیمن راضی نیست

مدیر برنامه‌های ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، درباره شایعات اخیر مبنی بر تلاش ژرژ مندس برای جابجایی کریستیانو رونالدو و اوسیمن بین یونایتد و ناپولی توضیح داد.

انتقال رونالدو به ناپولی تکذیب شد؛ اوسیمن راضی نیست

به گزارش "ورزش سه"، امروز شایعاتی در رسانه‌های ایتالیایی مطرح شد که مدعی بود ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو، در تلاش است زمینه انتقال رونالدو به ناپولی را فراهم کند. بر این اساس، مندس قصد دارد یونایتد را متقاعد کند که کریستیانو را به صورت قرضی به ناپولی واگذار کند و در عوض ویکتور اوسیمن را به خدمت بگیرد.

1738786

روبرتو کالندا، مدیر برنامه‌های اوسیمن، درباره این شایعات توضیحاتی داد و ضمن اعتراف به اینکه مهاجم ناپولی می‌خواهد در لیگ برتر انگلیس بازی کند گفت در این لحظه هیچ مذاکره‌ای بین او و منچستریونایتد در جریان نیست.

در ایتالیا گفته می‌شود ناپولی برای فروش اوسیمن خواهان دریافت 120 میلیون یورو است. اما مدیر برنامه‌های او می‌گوید ستاره نیجریه‌ای در حال حاضر به ترک ناپولی فکر نمی‌کند.

کالندا در توییتر نوشت:" هیچ مذاکره‌ای در جریان نیست و قرار نیست معاوضه‌ای انجام شود. اوسیمن بازیکن ناپولی است و می‌خواهد با این تیم در لیگ قهرمانان بازی کند. او به همراه هم‌تیمی‌ها و سرمربی‌اش با افتخار پیراهن ناپولی را به تن می‌کند".

1738791

امروز توتواسپورت هم مدعی شد اوسیمن تمایلی به بازی در منچستریونایتد ندارد چرا که این تیم انگلیسی امسال در لیگ قهرمانان حاضر نیست.

دیدگاه‌ها