کد خبر : 1840496 | 04 شهریور 1401 ساعت 23:24 | 21.5K بازدید | 3 دیدگاه

دومین پاسخ منفی به یونایتد؛ آژاکس وسوسه نمی‌شود

اسکای اسپورتس مدعی شد دومین پیشنهاد رسمی منچستریونایتد برای جذب آنتونی، ستاره برزیلی آژاکس، از طرف این باشگاه رد شده است.

دومین پاسخ منفی به یونایتد؛ آژاکس وسوسه نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد آژاکس تحت هیچ شرایطی قصد از دست دادن وینگر برزیلی‌اش را ندارد حتی اگر لازم باشد به یک پیشنهاد وسوسه‌کننده 90 میلیون یورویی نه بگوید.

اسکای اسپورتس می‌گوید منچستریونایتد دومین پیشنهاد رسمی خود برای خرید آنتونی، ستاره برزیلی آژاکس را به باشگاه هلندی ارائه کرده و پاسخ منفی شنیده است. پیشنهادی که ارزش آن 90 میلیون یورو بوده است.

1737896

یونایتد پیش از این یک پیشنهاد رسمی دیگر به آژاکس داده بود ولی هلندی‌ها پیشنهاد اولیه 80 میلیون یورویی را رد کردند. یونایتد با اضافه کردن 10 میلیون یورو به پیشنهاد خود گمان می‌کرد پیشنهاد جدیدش آنقدر وسوسه‌کننده است که آژاکس نمی‌تواند به آن نه بگوید. اما هلندی‌ها تصور شیاطین سرخ را خراب کردند و پاسخ منفی آنها امروز به اطلاع مدیران یونایتد رسید.

اسکای اسپورتس می‌گوید مذاکرات بین دو باشگاه همچنان ادامه دارد و ظاهرا آژاکس منتظر است تا پیشنهادی 100 میلیون یورویی از منچستر دریافت کند.

گمانه‌زنی‌ها درباره آینده آنتونی باعث شده نام او از فهرست بازیکنان آژاکس برای بازی روز یکشنبه مقابل اسپارتا روتردام خط بخورد. با اینکه مدافع عنوان قهرمانی هلند مایل به حفظ آنتونی است اما می‌داند حجم بالای شایعات روی عملکرد او تاثیر منفی خواهد گذاشت. در نتیجه مدیران باشگاه هلندی امیدوارند تکلیف آینده او هر چه سریعتر روشن شود.

دیدگاه‌ها