کد خبر : 1840497 | 04 شهریور 1401 ساعت 23:41 | 14.5K بازدید | 4 دیدگاه

ماروتا: اینتر تسلیم تهدید پی‌اس‌جی نخواهد شد

جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، می‌گوید پاری سن ژرمن این باشگاه ایتالیایی را برای موافقت با انتقال مدافعش میلان اشکرینیار به پاریس، به صورت ضمنی تهدید کرده است.

ماروتا: اینتر تسلیم تهدید پی‌اس‌جی نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر، یکی از هدف‌های مهم نقل و انتقالاتی پاری سن ژرمن در تابستان امسال بود. اما اینتر در مقابل درخواست‌های پاریسی‌ها محکم ایستاد و تا این لحظه مالکان ثروتمند پی‌اس‌جی نتوانسته‌اند اراده اینتر را در هم شکسته و اشکرینیار را در اختیار کریستوف گالتیه بگذارند.

1736520

جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، در صحبت‌های امروز خود مدعی شد پی‌اس‌جی باشگاهش را به صورت ضمنی تهدید کرده تا با انتقال مدافع اسلواک به پاریس مخالفت نکند. اما ماروتا می‌گوید نه اینتر و نه اشکرینیار در مقابل تهدیدها سر خم نخواهند کرد.

1731492

ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، اخیرا در یک مصاحبه با انتقاد از سیاست اینتر در جریان مذاکرات درباره اشکرینیار گفت باشگاهش ممکن است امسال از ادامه مذاکرات صرفنظر کند تا تابستان آینده او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد؛ بدون اینکه پولی به اینتر بپردازد. این صحبتهای الخلیفی از سوی ماروتا به عنوان تهدید تفسیر شده است.

ماروتا امروز در آستانه دیدار اینتر و لاتزیو در یک مصاحبه تلویزیونی گفت:" می‌توانم این را بگویم که مالکان باشگاه هفته گذشته خیلی واضح گفتند که از پیشنهادهای پی‌اس‌جی وسوسه نخواهند شد. بنابراین می‌توانم تایید کنم که اشکرینیار یکی از عناصر خیلی مهم تیم ما است و صد در صد در اینتر خواهد ماند".

1738842

قرارداد میلان اشکرینیار با اینتر در تابستان 2023 به پایان می‌رسد. در نتیجه رد کردن پیشنهاد 50 میلیون یورویی پی‌اس‌جی می‌تواند برای اینتر قمار خطرناکی باشد. مدیران نراتزوری هیچ تضمینی بابت تمدید قرارداد اشکرینیار ندارند و تنها از این مدافع اسلواک قولی شفاهی گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها