کد خبر : 1840498 | 05 شهریور 1401 ساعت 00:06 | 37.7K بازدید | 10 دیدگاه

پیام مرموز اوبامیانگ؛ مهاجم بارسا خداحافظی می‌کند؟

پیام اینستاگرامی مرموز پیر امریک اوبامیانگ، ستاره بارسلونا، شایعات درباره جدایی او از باشگاه کاتالان و پیوستنش به چلسی را پررنگ‌تر کرد.

پیام مرموز اوبامیانگ؛ مهاجم بارسا خداحافظی می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صحنه دست‌ تکان دادن پیر امریک اوبامیانگ با هواداران بارسا در پایان دیدار دوستانه این تیم مقابل منچسترسیتی که به عنوان خداحافظی او از هواداران بارسلونا تعبیر شد او ساعاتی پیش در اینستاگرام پیامی مرموز منتشر کرد که شایعات درباره جدایی از بلوگرانا و پیوستنش به چلسی را پررنگ‌تر کرد.

1738848

درحالی‌که هم‌تیمی‌های اوبامیانگ در بارسلونا در حال آماده شدن برای دیدار روز یکشنبه مقابل وایادولید بوده و سخت مشغول تمرین هستند، اوبامیانگ در اینستاگرام خود پیامی منتشر کرد با این مضمون که مشغول لذت بردن از مرخصی‌ای است که از بارسا گرفته است.

در فیلمی که توسط این مهاجم گابنی گرفته شده او در حالی دیده می‌شود که سوار بر ماشین است. اوبامیانگ سپس با دوربین تلفن همراهش زوم می‌کند تا یکی از بناهای مشهور شهر پاریس، آرک دو‌تریومف، در زمینه تصویر دیده شود. او در پایین این ویدیو نوشت:" مردم گاهی فراموش می‌کنند که زندگی فقط فوتبال نیست".

1738849
پست اینستاگرامی اوبامیانگ در پاریس: زندگی فقط فوتبال نیست

چلسی در روزهای اخیر تلاش زیادی برای جذب اوبامیانگ انجام داده و چند پیشنهاد به باشگاه کاتالان ارسال کرده است. گفته می‌شود آخرین پیشنهاد باشگاه انگلیسی برای خرید او پیشنهادی 20 میلیون یورویی بود. اما بارسلونا حاضر نیست مهاجم خود را به بهایی کمتر از 30 میلیون یورو واگذار کند.

در عین حال برخی رسانه‌ها در اسپانیا می‌گویند بارسا ممکن است در نهایت با مبلغ مد نظر چلسی موافقت کند چرا که برای ثبت رسمی قرارداد ژول کنده، که امسال تابستان به خدمت گرفته، به منابع مالی جدید نیاز مبرم دارد.

دیدگاه‌ها