کد خبر : 1840502 | 05 شهریور 1401 ساعت 00:27 | 6.5K بازدید | 15 دیدگاه

آژیر خطر خیلی زود به صدا در آمد؛

تراکتور در منطقه قرمز؛ دوم از آخر با دو باخت

شاگردان قربان بردیف با قبول دومین شکست فصل، هفته سوم را با رتبه پانزدهم به پایان رساندند.

تراکتور در منطقه قرمز؛ دوم از آخر با دو باخت

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور بعد از پشت سر گذاشتن فصل سختی که در مقاطعی همراه با خطر سقوط بود، با قربان بردیف برای لیگ بیست و دوم آماده شد. تی تی ها حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات داشتند و با امیدواری بسیار پای به مسابقات گذاشتند. شکست مقابل گل گهر، شروع کار آنها بود. شاگردان بردیف در گام دوم به یک مساوی خانگی رسیدند و امروز یک شکست دیگر متحمل شدند تا قعرنشین شوند.

تراکتور هفته گذشته در تبریز با مساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن متوقف شد. این تیم با یک امتیاز راهی هفته سوم شد تا با فولاد دیدار کند. دیدار دو تیم امشب در اهواز برگزار شد و با شکست سه بر دوی نماینده تبریز همراه بود.

شاگردان بردیف با یک شروع توفانی در نیمه دوم، هر دو گل خورده را جبران کردند ولی این پایان کار نبود و با گل دقیقه 3+90 دژاگه، فولاد هر سه امتیاز بازی را مال خود کرد تا تراکتور دست خالی راهی تبریز شود؛ این یعنی پایان هفته سوم با یک امتیاز از 9 امتیاز ممکن و رتبه دوم از آخر!

تراکتور در حال حاضر به همراه ملوانِ تازه لیگ برتری شده، تنها تیم های یک امتیازی لیگ برتر 02-1401 هستند. این تیم هنوز طعم برد را نچشیده و با وجود بازی نسبتا خوبی که در بخش هایی از بازی امروز داشت، نشان داد که هنوز نقاط ضعفی دارد که اگر رفع نشوند ممکن است روزهای سخت و تلخ فصل گذشته دوباره تکرار شود.

1738852

دیدگاه‌ها