کد خبر : 1840509 | 05 شهریور 1401 ساعت 00:47 | 34.8K بازدید | 13 دیدگاه

ده بازی را من باید در بیاورم

فروزان: این سپاهان را هیچ تیمی نمی‌تواند شکست دهد

در یکی از جذاب ترین بازی‌های هفته سوم، گل گهر در ورزشگاه خانگی خود میزبان سپاهان بود که در این بازی اگرچه سپاهان تا دقیقه ۸۷ پیروز میدان به حساب می‌آمد اما گل علیزاده همه چیز را به تساوی کشاند.

فروزان: این سپاهان را هیچ تیمی نمی‌تواند شکست دهد

به گزارش "ورزش سه"،  محسن فروزان پس از این بازی مقابل دوربین خبرنگار ورزش سه قرار گرفت و به سوالات پاسخ داد.

فروزان معتقد بود جامعه فوتبالی باید به این بازی نمره ۲۰ بدهد. دو تیم در سطح بالایی بودند اما پیروزی حق ما بود چرا که در نیمه اول باید با موقعیت‌های پرتعداد خود کار را یکسره می‌کردیم.
در نیمه اول فقط یک موقعیت داشتند که آن هم به گل تبدیل شد.

او در ادامه افزود: در نیمه دوم نشان دادیم چه تیم بزرگی هستیم. بازیکنان، کادر فنی و مسئولین باشگاه همگی با روحی بزرگ کار می‌کنند و هیچ چیز برای ما نشدنی نیست. در نیمه دوم هم شایسته پیروزی بودیم اما با بدشانسی فقط صاحب یک امتیاز شدیم.

این را به شما قول می‌دهم که این سپاهان را کسی در لیگ نخواهد برد، آن‌ها توانستند استقلال بزرگ را در آزادی شکست دهند.

فروزان همچنین درباره حضور هواداران گفت: به ما کمک کردند که بتوانیم نتیجه بازی را تغییر دهیم. اگر آن‌ها نبودند چنین بازگشتی رقم نمی‌خورد. از آن‌ها می‌خواهم در تمام بازی‌ها کنارمان باشند.

فروزان درباره تعداد کلین شیت‌های این فصلش اضافه کرد: این مسئله برای من هیچ اهمیتی ندارد. اولویت اول من نتیجه گرفتن تیمم خواهد بود. شاید روزی گل بخورم اما با نمایشم موجبات پیروزی تیمم را فراهم کنم.


او درباره نمایش درخشانش در دو بازی اول هم گفت: امیرخان همیشه می‌گوید ۱۰ بازی از ۳۰ بازی لیگ باید برای دروازه‌بان باشد و او با عملکردش باعث نتیجه گرفتن تیم شود. من هم تلاش می‌کنم این تعداد بازی را حتی بیشتر برای امیرخان دربیاورم.

فروزان در پایان و درباره شرایط لیگ گفت: در لیگ امسال تیم ضعیف نداریم. همه تیم‌ها قوی هستند و کسب ۳ امتیاز در هر دیداری بسیار دشوار است. ما هم سعی می‌کنیم بازی‌های داخل خانه خود را حتما پیروز شویم.

دیدگاه‌ها