کد خبر : 1840514 | 05 شهریور 1401 ساعت 01:02 | 15.3K بازدید | 4 دیدگاه

حلقه شادی گل‌گهر با یک پرواز زیبا شد(عکس)

گل تساوی‌بخش گل‌گهر در شرایطی به ثمر رسید که حضور بهنام برزای به عنوان جانشین جان تازه‌ای به حملات سیرجانی‌ها داد.

حلقه شادی گل‌گهر با یک پرواز زیبا شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه" در زیباترین بازی لیگ تا پایان هفته سوم، تیم‌های سپاهان و گل‌گهر به تقسیم امتیازات در سیرجان رضایت دادند.
در حالی که امیر قلعه‌نویی بر خلاف بازی قبل برابر مس رفسنجان این بار از ابتدا به بهنام برزای بازی نداده بود، در اواخر نیمه دوم مدافع هافبک محبوبش که در زمان حضور خودش در لیگ چهاردهم به تیم بزرگسالان استقلال اضافه شده بود را به بازی فرستاد تا در سمتی که امید نورافکن به عنوان دیگر کشف خودش برای سپاهان به میدان آمده بود برای گل‌گهر خلق موقعیت کند.
برزای در دقایق کم حضورش در مسابقه موثر بود و چندباری هم با ارسال های خطرناکش برای بایناما و کی‌روش استنلی موقعیت ساخت اما سرانجامی از این فرصت ها برای مهاجمین گل‌گهر حاصل نشد.
در نهایت روی یکی از کرنرهایی که در اثر رفت و برگشت‌های مدافعین گل‌گهر از چپ و راست به دست آمده بود، علیرضا علیزاده دروازه نیازمند را باز کرد تا بازیکنان گل‌گهر بعد از فرار از شکست دو گله مقابل سپاهان یک جشن شادی در کنار زمین برپا کنند. جشنی که مدافع جنوبی آنها در نقش اول آن ظاهر شد و با پرشی بلند بر فراز بازیکنانی چون بایناما، استنلی، علیزاده و شکاری ژست پیروزی و قدرت گرفت.

دیدگاه‌ها