کد خبر : 1840517 | 05 شهریور 1401 ساعت 01:29 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

رو دست جواد به بردیف در کامبک!

جشن برد فراموش نشدنی؛ نکونام لبخند نمی‌زند

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، دو تیم فولاد و تراکتور در ورزشگاه خانگی اهوازی‌ها به مصاف یکدیگر رفتند.

جشن برد فراموش نشدنی؛ نکونام لبخند نمی‌زند

به گزارش " ورزش سه "، بی تردید دیدار دو تیم فولاد و تراکتور را می‌توان جذاب‌ترین بازی هفته نامید. یک بازی که در آن ۲ بازگشت اتفاق افتاد و پر گل هم دنبال شد.

تا دقیقه ۲۰ همه چیز برای آقا جواد خوب پیش رفته بود و او حتی تصور هم نمی‌کرد که برای پیروزی در این بازی قرار است چه زجری بکشد.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی، فولادی‌ها ۲ مرتبه صاحب ضربه پنالتی شدند و با تیزهوشی نکونام از دو پنالتی زن مختلف استفاده شد تا هر دو ضربه به گل تبدیل شود. علیاری پنالتی اول و کولیبالی پنالتی دوم را به گل تبدیل کردند. این نتیجه تا پایان نیمه اول حفظ شد و به نظر می‌رسید پسران بردیف خیلی راحت تر از حد تصور تسلیم شده‌اند.

شوت وحشتناک هادی محمدی از میانه‌های میدان، شوک بدی را به تیم نکونام وارد کرد و در کمتر از ۵ دقیقه آقاجان پور کار را به تساوی کشاند.

نکونام حالا در ۵ دقیقه جهنمی برد را با مساوی عوض کرده بود. تعویض‌های مرد یخی از راه رسید و اشکان یکی از بازیکنان تعویضی نکونام بود.
در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند، ضربه سر فنی دژاگه به گل تبدیل شد و فولاد آره‌نا غرق در شادی شد. اشکان تعویض طلایی نکونام لقب گرفت.

نکونام پیش از بازی از هواداران فولاد خواسته بود نه ۹۰ دقیقه بلکه ۱۰۰ دقیقه آن‌ها را حمایت کنند و همین اتفاق امشب به زیبایی برای فولاد رقم خورد و هواداران مزد حمایت‌ خود را گرفتند.

پس از پایان بازی نکونام با کادر خودش خوشحالی کوتاهی کرد و توسط لیدرهای فولاد به سمت جایگاه رو به روی فولاد آره‌نا برده شد تا از هواداران این تیم بابت حمایت‌های خالصانه آن‌ها تشکر کند. او همچنین در کنفرانس خبری هم تشکر ویژه‌ای از هواداران تیمش کرد و اعتقاد داشت بخش بزرگی از این بازگشت هیجان انگیز متعلق به آن‌ها است.

1738887
1738888
1738889
1738890
1738891

عکسها: رامین زارعی

دیدگاه‌ها