کد خبر : 1840532 | 05 شهریور 1401 ساعت 09:19 | 7K بازدید | 4 دیدگاه

اینزاگی: چنین شکست‌هایی آزاردهنده است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که بازی این تیم برابر لاتزیو متعادل بود و به همین دلیل قبول شکست برای آنها دشوار است.

اینزاگی: چنین شکست‌هایی آزاردهنده است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم سری آ ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها در ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما لائوتارو مارتینز موفق شد این تک گل را جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند اما در نهایت دو گل دیگر از سوی شاگردان مائوریتزیو ساری باعث شد سه امتیاز این بازی از دست برود. 
اینزاگی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« چنین شکست‌هایی برای ما بسیار آزاردهنده است. این بازی کاملا متعادل بود اما گل لوییس آلبرتو همه چیز را تغییر داد. وقتی بازی 1-1 بود شانس خوبی داشتیم که دنزل دومفرایز از دست داد. باید در ضربات پایانی مصمم‌تر باشیم و با قدرت بیشتری بازی کنیم.»

1708353
او با اشاره به عملکرد خوب بازیکنانش در نیمه اول اظهار داشت:« ما در نیمه اول واقعا خوب بودیم. باید چنین نمایشی را با قدرت بیشتر ادامه دهیم چون همین اتفاق است که باعث می‌شود در دیدارهای متعادل سرنوشت‌ساز ظاهر شویم.»
این مربی ایتالیایی درباره تعویض‌هایی که انجام داد اضافه کرد:« گالیاردینی انتخاب شد تا به بستن راه سرگئی میلینکوویچ ساویچ کمک کند. این طبیعی است که پس از شکست، مردم به انتخاب‌های شما نگاه کنند اما اگر دومفرایز آن فرصت را به گل تبدیل کرده بود، ما درباره بازی متفاوتی صحبت می‌کردیم.»
سرمربی اینتر درباره عملکرد کلی تیمش گفت:«ما باید این بازی و تصمیماتی که گرفتیم را تحلیل کنیم. باید کل بازی را بررسی کنیم. نیاز داریم که بهتر کار کنیم و این موضوع فقط مربوط به مهاجمان نیست. ما توپ‌های زیادی روی محوطه جریمه فرستادیم اما پس از رسیدن به گل مساوی باید با عزم بیشتری در بازی حضور پیدا می‌کردیم تا به هدف برسیم.»
 

دیدگاه‌ها