کد خبر : 1840545 | 05 شهریور 1401 ساعت 10:54 | 9.1K بازدید | 8 دیدگاه

در ورزشگاه سیرجان جای سوزن انداختن نبود

گل‌گهر با این تماشاچی مدعی است

شب گذشته، همان‌طور که در زمین اختصاصی گل گهر، یک بازی خوب از سوی تیم‌های گل گهر و سپاهان دیدیم، روی سکوها هم شکوه و حضور پر تعداد تماشاگران جذاب و دیدنی بود.

گل‌گهر با این تماشاچی مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، کرونا و سکوهای خالی بدجوری توی ذوق می‌زد و به نوعی روی سطح کیفی بازی‌ها هم تاثیر منفی گذاشته بود. شب گذشته، به وضوح مشخص بود که حضور تماشاگر تا چد حد می‌تواند سطح کیفی بازی‌ها را افزایش دهد. بازی ابتدا با میدان‌داری سپاهان آغاز شد و این تیم دو بر صفر پیش افتاد اما در ادامه تیم امیر قلعه‌نویی بود که دو گل خورده را جبران کرد و برای زدن گل سوم بازی تلاش می‌کرد که وقت بازی به پایان رسید.

گل‌گهر با این تماشاگران پرشور و مثال زدنی در فصل جاری می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشد. تشویق‌های این تماشاگران، شاگردان امیر قلعه‌نویی را به بازی رو به جلو ترغیب کرد و به وضوح دیدیم یکی از دلایل بازگشت تیم گل‌گهر و به تساوی کشاندن بازی، همین تماشاگران بودند. تماشاگرانی که باز هم می توانند حضور پرشور خود را در استادیوم تکرار کنند. چه خوب که به زودی از سوی سازمان لیگ اعلام شود تماشاگران در همه استادیوم‌ها می توانند حضور 100 درصدی داشته باشند. هر چند شب گذشته در استادیوم اختصاصی گل گهر جای سوزن انداختن نبود؛ موضوعی که مورد اعتراض سپاهان هم قرار گرفت. اما به نظر می‌رسد این حضور جای خرسندی دارد و باید از آن استقبال کرد چون موجب تماشایی‌تر شدن بازی‌های لیگ برتر می‌شود و از همه مهم‌تر حضور گل گهر در جمع مدعیان قهرمانی بازی‌های لیگ برتر را جذاب‌تر می‌کند.

1738947
1738948
1738949

دیدگاه‌ها