کد خبر : 1840551 | 05 شهریور 1401 ساعت 11:13 | 43.3K بازدید | 11 دیدگاه

مرادیان: یک دل بودن مهم‌تر از پُرستاره بودن است

هشدار گلر صنعت نفت به پرسپولیس

گلر صنعت نفت آبادان می‌گوید نه خودش و نه هم تیمی‌هایش در دیدار برابر هوادار وقت‌کشی نکردند.

هشدار گلر صنعت نفت به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان موفق شد یک بر صفر هوادار را در تهران شکست دهد. احسان مرادیان در این رابطه به خبرنگار ما گفت: حق ما در این بازی پیروزی بود، امیدوارم که این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد. همه زحمت کشیدیم و خواستیم که به این موفقیت و سه امتیاز برسیم که رسیدیم.

او در مورد ثبت دو کلین‌شیت در سه بازی ادامه داد: برای خودم کلین‌شیت اهمیتی ندارد بلکه موفقیت تیم اهمیت مهم است و اینکه هواداران خوشحال باشند. سعی می کنیم خوب بازی کنیم و خوب بازی کردن نتیجه‌اش ثبت کلین شیت هم می‌شود که آن هم برای کل مجموعه تیم است.

گلر صنعت نفت، در مورد اعتقاد حریف مبنی بر وقت‌کشی او در این بازی توضیح داد: من وقت تلف نکردم. یک‌بار زمین خوردم که آن هم مصدوم شدم‌. تازه از بدنسازی آمده‌ایم و این چیزها طبیعی است. عضله پایم گرفت و دکتر به زمین آمد. بعد هم سریع بلند شدم.

وی با تأکید روی این موضوع که بازیکنان صنعت نفت وقت‌کشی نکردند، گفت: چنین حرفی هفته اول هم در خصوص تیم ما زده شد. اگر حریف ما هم یک بر صفر جلو بود، همین کار را می‌کرد. ما زحمت کشیدیم و تلاش کردیم و اگر هم روی زمین افتادیم، عمدی در کار نبود و قطعاً مصدومیت بوده است.

این بازیکن در خصوص دیدار هفته آینده با پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است ولی این بازی هم یک دیدار ۹۰ دقیقه‌ای مثل تمام بازی‌ها است که ما هم می‌توانیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. درست است که این تیم مهره‌های با کیفیتی دارد و از لحاظ نفری خوب بسته شده است ولی تیم بودن مهم‌تر از ستاره داشتن است. هر تیمی که یکدل‌تر باشد به موفقیت می‌رسد.

مرادیان یادآور شد: از مجموعه تیم، مدیرعامل و هیئت مدیره که همه زحمت می کشند تا آرامش داشته باشیم تشکر می کنم. امیدوارم در ادامه فصل نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها