کد خبر : 1840566 | 05 شهریور 1401 ساعت 12:08 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

برنامه سیوانه برای بازگشت شیک به مسیر گلزنی

بایرلورکوزن فصل جدید را خوب شروع نکرده است و به نظر می‌رسد که به صورت جدی با مشکل گلزنی روبرو است.

برنامه سیوانه برای بازگشت شیک به مسیر گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن که فصل گذشته عملکردی درخشان را به نمایش گذاشته بود، نتوانست این روند را در فصل جدید نیز ادامه دهد. 
بسیاری انتظار داشتند که پاتریک شیک به ناجی اصلی این تیم در فصل 23-2022 تبدیل شود اما این بازیکن به معضلی جدی برای آنها تبدیل شده است.
او موفق شد 24 گل در فصل 22-2021 به ثمر برساند و پیوستن روبرت لواندوفسکی به بارسلونا به این معنا بود که او شانس کسب عنوان آقای گلی را هم دارد اما پس از سه بازی هنوز پایش به گلزنی باز نشده است. 
جراردو سیوانه، سرمربی لورکوزن، درباره مشکل این تیم در زمینه گلزنی گفت:«شما نمی‌توانید به دلیل درست و قطعی ایجاد چنین مشکلی پی ببرید. ما تنها می‌توانیم مصمم‌تر عمل کنیم و قدرت هجومی بیشتری را در زمین به کار بگیریم تا مطمئن شویم که تعادل درستی بین تلاش بازیکنان و خونسردی آنها وجود دارد.»
این مربی سوئیسی درباره برنامه‌اش برای حل این مشکل اضافه کرد:« ما باید عملکرد خوبی در زمین داشته باشیم. گاهی باید نبردهای تن به تن بیشتری را با پیروزی پشت سر بگذاریم و قدرت هجومی را به تیم اضافه کنیم. زمانی که مهاجم فعالیت کمتری دارد باید کیفیت و تمرکز بیشتری را در زمین نشان دهد.»
او با اشاره به نقش کادر فنی و مدیریت این باشگاه در این شرایط ادامه داد:« نباید فراموش کنیم که مربیان و اعضای باشگاه هم در حل این مشکل نقش مهمی دارند. آنها باید رفتار درستی داشته باشند تا بازیکنان بتوانند با باور قلبی و اعتماد به نفس قدم به زمین بازی بگذارند.»

دیدگاه‌ها