کد خبر : 1840602 | 05 شهریور 1401 ساعت 14:55 | 5.7K بازدید | 3 دیدگاه

گلایه غیرمستقیم برای جلب حمایت مسئولان؛

غایب بزرگ نساجی در جشن بازگشت به وطنی!

رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی مازندران، در مراسم بازگشایی ورزشگاه وطنی غیبت معنی‌داری داشت.

غایب بزرگ نساجی در جشن بازگشت به وطنی!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاق‌های جذاب این فصل لیگ برتر، بازگشت نساجی به ورزشگاه شهید وطنی و میزبانی از تیم‌ها در ورزشگاه خانگی خود و برابر هواداران منحصربه‌فرد نساجی است؛ جالب‌تر اینکه دیگر خبری از چمن مصنوعی نیست و یک چمن طبیعی و استاندارد در این ورزشگاه به چشم می‌خورد که قطعا به زیبایی فوتبال کمک زیادی خواهد کرد.
اما جشن بازگشت به وطنی یک غایب بزرگ داشت؛ رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی که نماینده بخش خصوصی در فوتبال ایران است در این مراسم و مسابقه حضور نداشت. با وجود اینکه معاون رییس جمهور و مسئولان استانی پرشماری بازی نساجی و ملوان را نظاره کردند. گویا او بابت عدم همراهی مسئولان استانی و شرایط حاکم بر فضای فوتبال ایران گله‌مند است و با این حرکت خواسته اعتراض خود را نشان بدهد تا مسئولان تنها زمانی که دوربین‌های پرشمار تلویزیون و عکاسان حضور دارند به یاد نساجی نیفتند و همیشه این تیم را در مسائل مختلف یاری کنند.

1739063
رضا حدادیان در شب قهرمانی نساجی نیز در حضور مسئولان استانی از آن‌ها درخواست حمایت داشت و ابراز امیدواری کرد که حضورشان محدود به روزهای خوشی نماینده مازندران نشود.

نگرانی و دغدغه‌ای که البته بی‌راه نیست و سابقه ورزش ایران نشان می‌دهد بخش خصوصی به شدت تحت فشار مسائل مختلف است و اگر دلگرمی از سرمایه‌گذاران در آن گرفته شود همین حضور اندک هم به زودی از بین خواهد رفت و کسی با وجود مشکلات مختلف، تیمی را در فوتبال ایران گردن نخواهد گرفت.
سال گذشته باشگاه نساجی در چند مقطع مشکلات بسیاری داشت اما  تنها به خاطر هواداران این تیم ادامه داد و در نهایت، به کسب جام قهرمانی حذفی هم منجر شد.
شاید بهترین راه‌حل برای حفظ بخش خصوصی در فوتبال ایران ایجاد قوانین و تسهیلاتی برای صنایع استانی و محلی جهت اسپانسرینگ و حمایت تیم‌های خصوصی باشد تا باشگاه‌هایی نظیر نساجی که مهم‌ترین برند ورزشی استان مازندران هستند و حس افتخار و غرور به مردم این استان می‌دهند و مثل تیم‌های دیگر دولتی و نیمه دولتی بودجه مصوب و هنگفت ندارند، توان رقابت در فضای فوتبال ایران را داشته باشند.

دیدگاه‌ها