کد خبر : 1840614 | 05 شهریور 1401 ساعت 15:47 | 28.8K بازدید | 1 دیدگاه

اسمش را نمی‌آورم اما کارما به سراغش خواهد آمد

غلامی: بازیکن بی‌معرفت نفت را حلال نمی‌کنم

مدافع پیکان گفت: خطاب به آقای مهاجری می‌گویم که خوب نیست این‌چنین واقعیت را پنهان کنید، بازیکنان باید از شما موضوعات خوب را یاد بگیرند.

غلامی: بازیکن بی‌معرفت نفت را حلال نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، برخورد امیرحسین کریمی و امیرحسین غلامی در دیدار نفت مسجدسلیمان و پیکان که منجر به مصدومیت شدید (احتمالا پارگی رباط صلیبی) مدافع چپ پای خودروسازان شد، حواشی زیادی داشته است.

بعد از این مسابقه که با برتری دو بر یک پیکان همراه بود، مجتبی حسینی، سرمربی این تیم، بدون آن‌که نامی از کسی ببرد، در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد که بازیکن نفت مسجدسلیمان از قصد پای غلامی را زده است. این صحبت اما واکنش تند امیر حسین کریمی هافبک نفت را در پی داشت و باعث شد او مصاحبه‌ای را علیه سرمربی خودروسازان انجام بدهد.

در چنین شرایطی اما امیرحسین غلامی مدافع پیکان که قربانی این برخورد شده بود نیز حرف‌های سرمربی تیم خود را تایید می‌کند. غلامی در واکنش به صحبت‌هایی که امیرحسین کریمی انجام داده، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «آن‌قدر این آقا بی‌معرفت است و از او و رفتارش بدم آمده که حتی دوست ندارم نامش را به زبان بیاورم. متاسفانه که در فوتبال ما چنین فوتبالیست‌هایی بازی می‌کنند که خیلی راحت موجب مصدومیت بازیکنان دیگر می‌شوند و به جای اینکه یک عذرخواهی زبانی داشته باشند، با روی زیاد مصاحبه می‌کنند و کار را بدتر می‌کنند!»

مدافع چپ پای پیکان درباره اتفاقی که در بازی با نفت برای خودش رخ داد، تاکید کرد: «آن لحظات دقیقا جلوی چشمم است. من پای راست خودم را ستون کردم و قبل از آن‌که بچرخم و قصد بازگشت به زمین خودمان را کنم، بازیکن نفت از پشت بدنم به پشت زانوی من کوبید و باعث شد زانوی من بچرخد. شنیدم که این بازیکن بی‌معرفت گفته اصلا برخوردی نداشته، اما من تصاویری را در اختیار شما قرار می‌دهم که کاملا نشان می‌دهد او پای مرا زد. جالب اینکه اصلا توپ آنجا نبود و مشخص است که او از عمد پای من را زده است.»
1739081غلامی در پاسخ به این پرسش که آیا منظورش این است که امیرحسین کریمی قصد پارگی رباط صلیبی او را کرده، گفت: «من نمی‌گویم برای رباطم آمده بود. اما او می‌خواست مرا بدون توپ بزند، همه چیز واضح است. منظور آقای مجتبی حسینی نیز در استفاده از واژه "از قصد" همین بوده است. شک ندارم که آن بازیکن از عمد پای مرا زد، چون اصلا توپی آنجا نبود که بخواهد بر سر آن با من بجنگد.»

مدافع پیکان صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: «الان به احتمال فراوان رباط صلیبی من پاره شده و آنقدر ناراحتم که نمی‌دانم باید چه کنم. هرچه هم حرف بزنم اتفاقی نمی‌افتد و دردی از دردهای من دوا نمی‌کند اما دوست دارم این را بگویم که آن بازیکن (کریمی) را تا آخر عمر حلال نمی‌کنم. او ‌آن‌قدر بی‌معرفت است که بعد از صحنه بالای سر من ایستاده بود و داشت اشک‌های من و فریادهای ناشی از دردم را تماشا می‌کرد اما هیچ واکنشی نداشت. حتی یک عذرخواهی ساده هم نکرد، من که نیاز به عذرخواهی کسی ندارم اما این رفتارها در فوتبال زشت است.»

غلامی افزود: «شاید آن بازیکن به کارما اعتقاد نداشته باشد اما من اعتقاد دارم. برای کسی بد نمی‌خواهم اما او را به خدا واگذار می‌کنم و خودش می‌داند جواب این کارها را چگونه بدهد.»
1739080مدافع پیکان همچنین گفت: «تعجب می‌کنم که آقای مهاجری، سرمربی نفت هم مصاحبه کرده و این حرف‌ها را زده است. من همیشه از مربیان خودم بیشترین مسائل را یاد گرفتم، همیشه از آقای مجتبی حسینی جز مسائل مثبت و صافی و پاکی چیزی یاد نگرفتم. کار کردن با چنین مربی‌ای برای من و همه بازیکنان پیکان افتخار است. می‌خواهم خطاب به آقای مهاجری بگویم بازیکنان از مربیان خود یاد می‌گیرند، خوب نیست این‌چنین واقعیت را پنهان کنیم، بازیکنان باید از شما موضوعات خوب یاد بگیرند.»

او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی برای درمان پای خود اقدام می‌کند، افزود: «فعلا باید MRI بگیرم تا وضعیت نهایی‌ام مشخص شود. بعد از آن مراحل درمان شروع می‌شود.»

غلامی در پایان گفت: «جا دارد از آقای مجتبی حسینی و مجموعه پیکان تشکر کنم که طی این چند روز مرا تنها نگذاشتند و کنارم بودند. از همه کسانی که جویای احوالم شدند، تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب این محبت‌شان را به زودی بدهم. هرکسی هم فکر می‌کند زرنگ است و الان با مصدومیت من خوشحال شده، دستش درد نکند و خدا حفظش کند.»

دیدگاه‌ها