کد خبر : 1840660 | 05 شهریور 1401 ساعت 19:53 | 38.8K بازدید | 20 دیدگاه

پاسخ تمسخرها؛ لیساندرو باز هم بهترین بازیکن میدان شد

لیساندرو مارتینز، خرید جدید منچستریونایتد، که در هفته‌های اخیر با انتقاد زیادی مواجه بود؛ در جریان پیروزی این تیم مقابل ساوتهمپتون عملکردی عالی داشت تا خودش را به منتقدین ثابت کند.

پاسخ تمسخرها؛ لیساندرو باز هم بهترین بازیکن میدان شد

به گزارش "ورزش سه"، لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی، امسال تابستان با قراردادی 60 میلیون یورویی از آژاکس به یونایتد پیوست. او در هفته‌های اخیر با انتقاد زیادی مواجه بود و حتی به دلیل عملکردش در بازی‌های اول یونایتد در فصل جدید با واکنش‌های تمسخرآمیز روبه‌رو شد.

مدافع آرژانتینی یونایتد اما در جریان پیروزی 1-0 یونایتد مقابل ساوتهمپتون عملکردی درخشان داشت تا به این‌ترتیب پاسخ منتقدین را بدهد. او در جریان پیروزی یونایتد مقابل لیورپول در هفته گذشته هم عالی کار کرده و به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود.

1739181

لیساندرو مارتینز که بارها به دلیل قد کوتاهش با انتقاد و حتی تمسخر مواجه شده است در دیدار امروز پنج بار در دوئل‌های روی هوا شرکت داشت که هر پنج بار پیروز شد. عملکرد امروز مدافع آرژانتینی نشان داد که زوج او و رافائل واران در مرکز خط دفاعی یونایتد می‌تواند ترکیبی ایده‌آل برای اریک تن‌هاخ باشد.

مارتیز در بازی امروز با دوندگی بی‌امان خود نقش مهمی در بسته ماندن دروازه شیاطین سرخ داشت. او در جریان بازی، هفت بار پاس‌های بازیکنان ساوتهمپتون را قطع کرد و چهار بار هم حمله حریف را متوقف کرد.

لیساندرو مارتینز با پیراهن شماره 6 یونایتد برای دومین بازی پیاپی به‌عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد. انتخاب او به‌عنوان بهترین بازیکن میدان درحالی‌که تک‌گل بازی توسط برونو فرناندز به ثمر رسید نشان می‌دهد که عملکرد او تا چه اندازه چشمگیر بوده است.

دیدگاه‌ها