کد خبر : 1840713 | 06 شهریور 1401 ساعت 01:51 | 22.4K بازدید | 3 دیدگاه

حسینی در لیست، علی کریمی غایب(عکس)

هافبک ایرانی کایسری اسپور در فهرست این تیم برای دیدار با گیرسون اسپور قرار نگرفته است.

حسینی در لیست، علی کریمی غایب(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی که با وجود بحث بازگشت به ایران تصمیم به ادامه همکاری با باشگاه کایسری اسپور گرفت و در دو مسابقه از سه دیدار ابتدایی فصل جدید سوپر لیگ ترکیه به میدان رفت، در چهارمین بازی تیمش در این رقابت‌ها غایب خواهد بود و در فهرست حضور ندارد.

تیم فوتبال کایسری اسپور از ساعت ۲۰:۴۵ امشب(یکشنبه) در ورزشگاه کادیر هاس در چارچوب دیدارهای هفته چهارم سوپر لیگ ترکیه به مصاف تیم رده ششمی گیرسون اسپور خواهد رفت که علی‌رغم حضور سیدمجید حسینی در فهرست، علی کریمی در این مسابقه به میدان نخواهد رفت.

سیدمجید حسینی که در سه دیدار اخیرشان حضور ثابت در ترکیب کایسری اسپور داشته و در خط دفاعی تیمش به میدان رفته، مثل همیشه در فهرست بازی مقابل گیرسون اسپور هم قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود جزو ۱۱ نفر اصلی هم باشد.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در دو بازی این فصل به میدان رفته و یک مسابقه را به خاطر محرومیت از دست داده، با وجود حضور مستمر در تمرینات یک هفته اخیر، در لیست دیدار با گیرسون اسپور قرار نگرفته است.

باشگاه کایسری اسپور علت عدم حضور علی کریمی در لیست دیدار مقابل گیرسون اسپور را عنوان نکرده و فقط به اعلام اسامی بازیکنان حاضر در این بازی اشاره کرده است.

1739305

دیدگاه‌ها