کد خبر : 1840724 | 06 شهریور 1401 ساعت 09:29 | 34.1K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای برادر پوگبا: شخصیت واقعی او را افشا می‌کنم

ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، با انتشار ویدیویی ادعا کرده که قصد دارد افشاگری‌هایی درباره شخصیت واقعی او منتشر کند.

ادعای برادر پوگبا: شخصیت واقعی او را افشا می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، حواشی و جنجال همیشه پیرامون پوگبا وجود داشته و او در طول سال‌های حضورش در منچستریونایتد بارها این موضوع را نشان داده است. 
این ستاره فرانسوی، پس از پایان مهلت قراردادش با یونایتد، از این باشگاه جدا شد و به یوونتوس بازگشت اما مصدومیت باعث شد که تا به حال موفق به حضور در میدان برای این تیم نشود. هرچند نگرانی‌ای از بابت حضورش در جام جهانی وجود ندارد و گفته می‌شود مصدومیت او تا آن زمان رفع خواهد شد اما حالا به نظر می‌رسد که جنجال دیگری برای این بازیکن در راه است. 
ماتیاس پوگبا، ویدیویی از خود منتشر کرده و مدعی شده است که قصد دارد مسائل مهمی را درباره برادرش افشا کند تا شخصیت واقعی او را نشان دهد. 

1739322
او در این ویدیو می‌گوید که خیلی زود جزئیاتی را درباره این بازیکن مطرح خواهد کرد تا نشان دهد که او همانی نیست که دنیا تصور می‌کند، الگوی خوبی برای بچه‌ها و جوانان به حساب نمی‌آید و شایستگی بازی در جام جهانی در ترکیب تیم ملی فرانسه را ندارد. 
مشخص نیست که هدف برادر این ستاره یوونتوس که در این ویدیو در حال خواندن این متن از روی کاغذ است دقیقا چیست اما به نظر می‌رسد که اختلاف بین این دو نفر باعث شده است که او تصمیم به اقدامی جدی علیه برادرش بگیرد.

دیدگاه‌ها