کد خبر : 1840730 | 06 شهریور 1401 ساعت 10:26 | 48.8K بازدید | 28 دیدگاه

توصیه رانگنیک به توخل: رونالدو را نخر!

به نظر می‌رسد که رالف رانگنیک، مربی آلمانی، از دورانی که در کنار کریستیانو رونالدو سپری کرده است راضی نیست.

توصیه رانگنیک به توخل: رونالدو را نخر!

به گزارش "ورزش سه"، شایعات درباره آینده رونالدو همچنان ادامه دارد و ظاهرا تصمیم او برای ترک یونایتد همچنان پابرجاست اما تلاش‌ها برای پیدا کردن باشگاهی جدید به نتیجه نرسیده است. 
این بازیکن پرتغالی، پیش از شروع تمرینات پیش فصل به مدیران یونایتد اعلام کرد که تصمیمی برای ادامه حضور در این باشگاه ندارد و به دنبال تجربه بازی در باشگاهی جدید است که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را داشته باشد. 
ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن، از همان زمان تا به حال بارها و بارها با باشگاه‌های متفاوتی وارد مذاکره شده است اما هنوز هیچ باشگاهی حاضر به جذب این فوق ستاره پرتغالی 37 ساله نیست. 

1671277

یکی از اولین باشگاه‌هایی که در همان روزهای ابتدایی بحث انتقال رونالدو به آن مطرح شد چلسی بود. توماس توخل نیز در چند مصاحبه مدعی شد که نمی‌تواند در این باره صحبت کند و به این ترتیب به شایعات مربوط به حضور او در استمفوردبریج دامن زد. 
حالا در فاصله چهار روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، روزنامه ساندی تایمز مدعی شده است که رانگنیک به مربی هموطنش گفته که اضافه کردن رونالدو به جمع بازیکنانش را به او توصیه نمی‌کند و در واقع به این مربی آلمانی تذکر داده است که رونالدو را به خدمت نگیرد. 
به نظر می‌رسد رانگنیک که در اواسط فصل گذشته جانشین اوله گونار سولسشر روی نیمکت یونایتد شد، به هیچ وجه از کار با این بازیکن تجربه خوبی ندارد و به همین دلیل مانع از انتقال او به چلسی و بازی تحت هدایت یک مربی آلمانی دیگر شده است.

دیدگاه‌ها