کد خبر : 1840742 | 06 شهریور 1401 ساعت 11:02 | 4.7K بازدید | 3 دیدگاه

نیم فصل زودهنگام لیگ برتر فوتسال؛

مس سونگون با صدر و آقای گل در تعطیلات

تیم مس سونگون با پیروزی در مشهد و با توجه به نتایج سایر رقبا، به صدر جدول لیگ برتر فوتسال صعود کرد.

مس سونگون با صدر و آقای گل در تعطیلات

به گزارش ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران خود را برای رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022 آماده می‌کند. به همین منظور بازی های لیگ برتر بعد از پایان هفته هشتم، تعطیل و تیم ها راهی نیم فصل زودهنگام شدند تا تیم ملی تمرینات خود را شروع کند. لیگ برتر فوتسال در حالی این تعطیلات را شروع کرد که مس سونگون در هفته هشتم توانست صدرنشینی را مال خود کند.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور، در هفته هشتم موفق شدند فرش آرا را در مشهد 4-3 شکست دهند. در روزی که گیتی پسند 8-4 از سد گهر زمین گذشته بود، سن ایچ ساوه با فردوس قم 2-2 کرد تا مس سونگون با 21 امتیاز به رده نخست صعود کرده و تعطیلات را به عنوان تیم صدرنشین سپری کند.

مهدی جاوید که دومین هت تریک خود در این فصل را مقابل فرش آرا در مشهد انجام داده و 3 گل از 4 گل تیمش را به ثمر رساند، با 12 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال ایران حضور دارد تا به این ترتیب مس رتبه اول لیگ و آقای گل این فصل را به نام خود داشته باشد. بعد از جاوید، علی مروتی که سه گل از 8 گل گیتی به گهر زمین را زد با 11 گل زده در مکان دوم حضور دارد.

لیگ برتر فوتسال ایران بعد از پایان جام ملت های آسیا از سر گرفته خواهد شد. طبق اعلام کمیته فوتسال، هفته نهم لیگ برتر روز یکشنبه 24 مهر ماه با برگزاری سه دیدار شروع خواهد شد. این هفته از مسابقات، 25 مهر با برگزاری 4 دیدار دیگر به پایان خواهد رسید.

1739335

دیدگاه‌ها