کد خبر : 1840747 | 06 شهریور 1401 ساعت 11:17 | 19K بازدید | 3 دیدگاه

سعید دقیقی، نماینده نسل جدید مربیان فوتبال

این سرمربی به برد 4 گله راضی نیست!(عکس)

مهم‌ترین اتفاق روز نخست لیگ دسته اول، برد 4 گله شمس‌آذر قزوین با هدایت سعید دقیقی بود.

این سرمربی به برد 4 گله راضی نیست!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی را می‌توان مرد همه‌فن‌حریف فوتبال ایران دانست؛ فوتبالیست تحصیلکرده و سابق تیم‌های لیگ برتری با سابقه حضور در تیم ملی که بعد از خداحافظی از فوتبال وارد فضای مدیریتی شد.

او که در عرصه مدیریت فوتبال تجربیات خوبی به دست آورد، یک دوره هم عضویت در شورای شهر را تجربه کرد اما از آنجایی که تعلق خاطرش به مربیگری بود، بعد از گذارندن کلاس‌های حرفه‌ای وارد این حوزه شد. دقیقی در اولین تجربه سرمربیگری، هدایت شمس آذر قزوین تیم شهر خود را برعهده گرفت و نتایج خوبی هم گرفت.

او پارسال در حالی که شمس آذر در قعر جدول لیگ یک بود و یکی از کاندیداهای سقوط محسوب می‌شد، توانست این تیم را از منطقه خطر نجات بدهد و با نتایجی فوق‌العاده لیگ را با رتبه تک رقمی به پایان برساند.

دقیقی که برای فصل جدید هم با شمس آذر قزوین تمدید قرارداد کرده، با انگیزه زیاد تیمش را آماده مسابقات کرد و حالا در شروع بازی‌ها یک برد پُرگل و ارزشمند را کسب کرده است. شمس آذر، روز گذشته، موفق شد با 4 گل خوشه طلایی ساوه را شکست بدهد تا خود را به عنوان یک مدعی جدید و غیرمنتظره معرفی کند.

بدون شک سعید دقیقی را می‌توان یکی از نماینده‌های نسل جدید مربیگری در فوتبال ایران دانست؛ مردی که با تجربیات مدیریتی و تحصیلی فراوان قطعا برد 4 گله در یک مسابقه راضی‌اش نمی‌کند و به دنبال موفقیت‌های بزرگ‌تری است.

1739349

دیدگاه‌ها