کد خبر : 1840748 | 06 شهریور 1401 ساعت 11:20 | 27K بازدید | 5 دیدگاه

دومین بازیکن با ارزش لیگ امارات در تیم مجیدی

الکساندرو چیکلادو، بازیکن تیم ملی رومانی، به عنوان جدیدترین و آخرین سهمیه خارجی، به اتحاد کلباء پیوست.

دومین بازیکن با ارزش لیگ امارات در تیم مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا آغاز فصل جدید رقابت‌های ادنوک لیگ امارات باقی نمانده و تیم اتحاد کلباء با هدایت مجیدی آخرین سهمیه بازیکنان خارجی خود را با قراردادی قرضی از گالاتاسرای به خدمت گرفت. الکساندرو چیکلادو، بازیکن ملی پوش رومانیایی که قرار است از فصل بعد برای تیم فرهاد به میدان برود.

حضور چیکلادو در این تیم اماراتی، یک انتقال بزرگ به شمار می‌رود. بازیکنی که هم اکنون عضو تیم ملی رومانی است و 25 بار نیز برای کشورش به میدان رفته است. او در آخرین فیفادی و در سطح B رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، در سه دیدار و جمعا به مدت 170 دقیقه برای رومانی به میدان رفت.

این بازیکن از آکادمی گئورگی هاگی، اسطوره فوتبال رومانی، کارش را آغاز کرد و با حضور در تیم‌های ویتورول و کرایووا توانست برای خود اسم و رسمی پیدا کرده و راهی سوپر لیگ ترکیه شود تا پیراهن گالاتاسرای را بر تن کند.

این بازیکن در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و 41 مرتبه برای گالاتاسرای به میدان رفت که حاصل آن 5 گل و 4 پاس گل بوده است. نکته جالب اینکه یکی از گل های او در لیگ اروپا و در بازی برابر مارسی بود. ضمن اینکه او در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی همان تورنمنت، در نیوکمپ 11 دقیقه و در بازی برگشت در ترکیه 90 دقیقه برابر بارسلونا بازی کرد که در بازی برگشت پاس تک گل تیمش را نیز داد.

1739351

الکساندرو چیکلادو که اکنون در وب سایت ترنسفر مارکت 7.5 میلیون یورو ارزش گذاری شده است، در ابتدای همین سال میلادی تا 9 میلیون یورو نیز قیمت گذاری شده بود که به دلیل افت گالاتاسرای، از ارزش او نیز کاسته شد.

حالا با حضور این ستاره رومانیایی در تیم مجیدی، الکساندرو چیکلادو به دومین بازیکن ارزشمند لیگ امارات تبدیل می شود. پس از پابلو آلکاسر 9 میلیون یورویی که از ویارئال به الجزیره پیوست، اکنون بازیکن جدید اتحاد کلباء در رتبه دوم گران‌ترین بازیکنان ادنوک لیگ از نگاه ترنسفر مارکت قرار می‌گیرد.

قرار است که الکساندرو چیکلادو از فردا در تمرینات اتحاد کلباء حضور پیدا کند تا به پنجمین و آخرین بازیکن خارجی بزرگسال تیم مجیدی تبدیل شود. پنی ملاپا مهاجم 31 ساله و غنایی، دنیل بیسا بازیکن فصل قبل هلاس ورونا، ایگور روسی بازیکن سابق تیم های الفیصلی عربستان (که در این تیم زوج رافائل سیلوا بود)، ماریتیمو پرتغال و نائوچیکو برزیل و بالاخره فیلیپ کیس هافبک دفاعی سابق الاتفاق عربستان و کاردیف انگلیس بازیکنان خارجی این تیم هستند که 4 نفر آنها در تابستان امسال و با نظر مجیدی جذب شده اند.

1739350

دیدگاه‌ها