کد خبر : 1840791 | 06 شهریور 1401 ساعت 14:01 | 9.5K بازدید | 8 دیدگاه

پت نوین:

لیورپول می‌توانست 14 گل به بورنموث بزند

پت نوین، وینگر سابق چلسی، معتقد است که لیورپول می‌توانست تعداد گل‌هایش در بازی برابر بورنموث را دو رقمی کند.

لیورپول می‌توانست 14 گل به بورنموث بزند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف بورنموث رفت و با نتیجه باورنکردنی 0-9 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
این تیم در سه هفته گذشته تنها دو امتیاز کسب کرده بود و شکست هفته قبل برابر منچستریونایتد باعث شده بود که انتقادهای شدیدی از عملکرد این تیم و یورگن کلوپ که تنها چند ماه قبل در آستانه فتح چهارگانه با قهرمانی در جام حذفی و جام اتحادیه و قرار گرفتن در یک قدمی فتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بود مطرح شود. 
با این حال این تیم روز گذشته بار دیگر قدرتش را در آنفیلد نشان داد و با به ثمر رساندن 9 گل برابر بورنموث توانایی‌اش را به حریفان یادآوری کرد. 
پت نوین در گفتگو با رادیو بی‌بی‌سی درباره این بازی اظهار داشت:« روبرتو فیرمینو بهترین آمار را از نظر گلزنی در این فصل نداشته است اما بازیکنان دوست دارند در کنار او بازی کنند چون بازیکن تیمی بسیار خوبی است. مردم فکر می‌کردند با حضور داروین نونیز، کار او در لیورپول تمام است اما این بازیکن پاسخ خوبی به همه داد.»
او با اشاره به درخشش بازیکنان لیورپول در این بازی اضافه کرد:« آنها 9 گل زدند و می‌توانستند 12، 13 یا 14 گل بزنند. این واقعا اغراق نیست. همه چیز به بهترین شکل پیش رفت و بورنموث امیدوار است که هرگز دیگر چنین روزی را تجربه نکند.»

دیدگاه‌ها