کد خبر : 1840800 | 06 شهریور 1401 ساعت 14:24 | 14.8K بازدید | 8 دیدگاه

درخشش رضاییان سه امتیازی نشد

ستاره سمت راست سپاهانی‌ها که شب خوبی در سیرجان پشت سر گذاشت، بدشانس بود که عملکردش منجربه برد نشد.

درخشش رضاییان سه امتیازی نشد

به گزارش "ورزش سه" دیدار پرگل و جذاب تیم‌های سپاهان و گل‌گهر سیرجان در شرایطی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید که رامین رضاییان، مدافع راست جدید سپاهانی‌ها باز هم تاثیر مستقیم روی گل تیمش داشت.
ستاره تازه‌وارد سپاهان که به نوعی جانشین دانیال اسماعیلی‌فر در این تیم شده، بعد از گلزنی برابر استقلال به عنوان یکی از رقبای اصلی سپاهان در راه قهرمانی و حریفی دیرینه برای خودش، این هفته هم روی گل اول زکی‌پور به سپاهان با ارسالی تماشایی و کم‌نقص به دهانه دروازه زمینه‌ساز گلزنی میلاد به تیم سابق شد.
در طول مسابقه هم رضاییان که به نظر از سوی مورایس محدوده و خط مشی مشخصی برای حضور در دقایق مختلف بازی دریافت کرده بود، در برابر نفوذهای تبریزی و مصلح استقامت ویژه‌ای داشت و در طول بازی خطری از این جناح دروازه سپاهان را تهدید نمی‌کرد.
رضاییان بدشانس هم بود که مقابل دومین حریف آبی‌پوش سپاهان موفق به گلزنی نشد. جایی که ریباند شوت مسعود ریگی توسط محسن فروزان پیش پای این بازیکن افتاد اما ضربه رامین با اختلاف نسبتا زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت تا شب درخشان رضاییان رویایی تمام نشود. هرچند از دست رفتن این پیروزی دوگله برای سپاهانی‌ها قطعا به مذاق مدافع تیم ملی در جام جهانی 2018 هم خوش نیامده و کام او را هم تلخ کرد.
رضاییان که از زمان حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فرصت حضور در اردو را پیدا نکرده، امیدوار است تا با درخشش در ترکیب سپاهان در سه ماه باقی‌مانده تا جام جهانی بتواند نظر کادرفنی تیم ملی را برای حضور در قطر جلب کند. تلاشی که فعلا به یک گل و یک پاس گل در سه بازی برای سپاهان ختم شده است.

دیدگاه‌ها