کد خبر : 1840807 | 06 شهریور 1401 ساعت 14:43 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت انتخابات هیئت فوتبال فارس

سرپرست دبیری هیئت فوتبال اعلام کرد کمیته سه نفره برای اعلام اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده‌اند.

آخرین وضعیت انتخابات هیئت فوتبال فارس

به گزارش "ورزش سه"، قاسم محمدی سرپرست دبیری هیات فوتبال در گفت‌و‌گو با مهر در خصوص آخرین وضعیت بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست و نایب رئیسی هیأت فوتبال فارس، گفت: در پایان بررسی مدارک و مستندات کاندیداهای پست ریاست و نواب رئیسی هیأت فوتبال فارس توسط کمیته سه نفره، اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی در مهلت قانونی توسط سرپرست دبیری هیأت فوتبال فارس طی نامه کتبی و محرمانه به مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال شد. طبق قوانین اسامی افراد تأیید شده در کمیته سه نفره که متشکل از اقایان نادر اسماعیلی نماینده حقوقی هیأت و اقای محمد مهدی سرافراز شکوهی نماینده اداره کل ورزش و جوانان فارس و اینجانب بعنوان سرپرست دبیری هیأت فوتبال را به حراست اعلام می‌کنیم تا بعد از تأیید حراست کل واعلام نهایی اسامی توسط حراست، توسط سرپرست دبیری هیأت فوتبال اسامی نهایی کاندیدا به اطلاع هر نامزد انتخاباتی و همینطور فدراسیون فوتبال اعلام می‌گردد.

وی در ادامه گفت: هر کاندیدا که در مراحل بعد مورد تأیید فدراسیون فوتبال قرار گیرد ما موظف هستیم نام وی را به حراست برای تاییده حراست اعلام نمائیم و به ضرس قاطع اعلام می‌کنم که برای ما هیچ فرقی ندارد کدام کاندیدا در انتخابات می‌تواند رأی اعضا مجمع را بدست آورد. نقش ما در تأیید کاندیدا از بعد ارائه مدارک است و تأیید و صلاحیت کاندیدا در اختیار حراست است.

محمدی در پایان گفت: تاریخ دقیق انتخابات پس از اعلام اسامی که به تأیید نهایی حراست برسد وما آن را به فدراسیون اعلام نمائیم مشخص خواهد شد اما به احتمال فراوان حدود بیست مهرماه انتخابات فارس برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها