کد خبر : 1840819 | 06 شهریور 1401 ساعت 15:38 | 2.7K بازدید | 2 دیدگاه

اینانلو: مطمئن بودم فرعباسی پنالتی منشا را می‌گیرد

مربی دروازه‌بانان ذوب آهن مدعی است پیش از بازی با مس رفسنجان روی پنالتی احتمالی و گادوین منشا کار کرده بودند و همین مساله فرعباسی را مهیای مهار پنالتی مهاجم حریف کرد.

اینانلو: مطمئن بودم فرعباسی پنالتی منشا را می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، حسین اینانلو مربی گلرهای ذوب آهن درباره عملکرد موفق این فصل دروازه‌بانان تیمش گفت: دو گلر در رده بزرگسالان داریم که از فصل قبل حفظ کردیم و دو گلر در رده امید هم اضافه کردیم که مجموعه کاملی در اختیار داشته باشیم. من همیشه یکی از اصول کاری‌ام این است در کنار ارتقای سطح گلری که در اختیار دارم، یک گلر جدید هم معرفی می کنم. در سال‌های قبل پارسا جعفری، علیرضا رضایی، احمد گوهری، حبیب فرعباسی، ناصر سالاری و... زیر نظر من بودند و مطرح شدند و امسال هم قصد داریم چنین کاری انجام دهیم. دو گلر رده امید ما در تلاش هستیم به تیم امید دعوت شوند و صحبت‌هایی در این خصوص با مهدوی کیا داشتم.

وی در مورد عملکرد فرعباسی گفت: حبیب تا اینجای فصل عملکرد خوبی داشته است. من به او گفتم وقتش است جوری عمل کند که یا به تیم ملی برسد یا از ذوب آهن به باشگاه‌های بزرگتر برود و اگر روند خودش را حفظ کند می‌تواند آمار خوبی از لحاظ کلین شیت ثبت کند. در بازی با مس رفسنجان پس از مصاحبه هفته گذشته آقای ربیعی که به داوری اعتراض داشتند حدس می‌زدم که در این بازی برایشان پنالتی گرفته شود و با علم به اینکه یک نفر از بین منشا و شیمبا ضربه را می‌زنند به خوبی ضربات آنها را آنالیز کردیم و فرعباسی هم هرچه من گفتم گوش داد و خوشبختانه توانست پنالتی را مهار کند.

مربی گلرهای تیم ذوب آهن در رابطه با وضعیت پارسا جعفری هم توضیح داد: پارسا جعفری سال قبل گلر اصلی تیم امید بود ولی امسال دیگر شرایط سنی او به امید نمی خورد. او گلر باهوشی است و بیشتر از ذهنش استفاده می‌کند تا فیزیک بدنی‌اش. به او قطعاً امسال فرصت بازی می‌رسد و باید سطح بالای خودش را نشان دهد و بتواند خودش را ارتقاء دهد.

اینانلو در مورد وضعیت گلرهای تیم ملی در جام جهانی توضیح داد: به نظر من بیرانوند و نیازمند گلرهای یک و دو تیم ملی در جام جهانی خواهند بود و بعید است جایگاه این دو نفر تغییر کند ولی یک جایگاه برای گلر سوم وجود دارد که در کنار عابدزاده به نظرم گلرهای مطرح و سطح اول لیگ ما هم در صورت درخشش شانس این را دارند که به تیم ملی دعوت شوند.

دیدگاه‌ها