کد خبر : 1840821 | 06 شهریور 1401 ساعت 15:54 | 2.5K بازدید | 1 دیدگاه

مثل نصف لیگ، به دنبال اولین پیروزی هستیم

ابراهیم زاده: فرعباسی ما را به بازی برگرداند

کاپیتان سبزپوشان اصفهان می گوید همانند اکثر تیم های لیگ، به دنبال کسب اولین پیروزی خود در دیدار با ملوان هستند.

ابراهیم زاده: فرعباسی ما را به بازی برگرداند

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در سومین بازی خود هم موفق به پیروزی نشد و به نتیجه تساوی مقابل مس رفسنجان دست پیدا کرد. مسعود ابراهیم زاده در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: درست است بازی مساوی شد ولی موقعیت های خوبی برای گرفتن سه امتیاز داشتیم. البته آن ها یک پنالتی را از دست دادند که اگر گل می شد، شرایط بازی فرق می کرد در نیمه دوم بهتر بودیم و بازی مساوی شد. در  حال حاضر برای دیدار با ملوان آماده می‌شویم.

وی در مورد پنالتی که فرعباسی مهار کرد ادامه داد:  آقای اینانلو با بچه ها کار می کند و حبیب کاملا می دانست منشا چگونه پنالتی می زند و آن را شانسی نگرفت. فرعباسی ما را به بازی برگرداند، دمش گرم! امیدوارم این درخشش ها تداوم داشته باشد و همیشه روز خوبش باشد.

کاپیتان ذوب آهن در مورد عملکرد احسان پنشنبه بازیکن تاجیکشان که برای اولین بار در این دیدار  به زمین رفت توضیح داد: نام او احسون است ولی ما احسان صدایش می کنیم. او بازیکن خوب و توانمندی است. وقتی یک بازیکن از یک لیگ به لیگ دیگر می رود شرایط برایش خیلی سخت می‌شود. اما او بازیکن باهوشی است و زود جا افتاد. قطعا در ادامه بیشتر کمک می کند.

این بازیکن در مورد مصدومیت سعید باقرپسند از ناحیه رباط صلیبی و اینکه در روند تیمی شان عملکرد منفی می گذارد یا خیر گفت: صددرصد نبود سعید تاثیر گذار است. آقای تارتار روی همه بازیکنان حسابی ویژه باز کرده است. امیدوارم که زودتر خوب شود، باید یک دوره ۶ ماهه را طی کند ولی سلیمانی و سالاری مهاجمان بسیار خوبی هستند. سلیمانی در بازی با مس فوق العاده کار کرد و به نظر من بچه ها به خوبی جای خالی سعید را پر کردند.

ابراهیم زاده در پایان در مورد دیدار پیش رو با ملوان و اینکه اولین بردشان را کسب می کنند یا خیر افزود: نصف لیگ به دنبال اولین برد هستند‌. ملوان در انزلی بازی می‌کند و تماشاگرانشان را دارد، شرایط سخت است. باید دید سه امتیاز حق کدام تیم است.

دیدگاه‌ها