کد خبر : 1840832 | 06 شهریور 1401 ساعت 16:58 | 79.1K بازدید | 33 دیدگاه

خرید کهکشانی یونایتد؛ جذب ستاره برزیلی قطعی شد

منچستریونایتد به توافق با آژاکس برای جذب آنتونی نزدیک شده و آخرین پیشنهاد این باشگاه نزدیک به مبلغ 100 میلیون یورو مورد قبول آژاکس قرار گرفته است.

خرید کهکشانی یونایتد؛ جذب ستاره برزیلی قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد در هفته های اخیر برای جذب آنتونی، ستاره تکنیکی و 22 ساله آژاکس تلاش کرده اند و به نظر می رسد این انتقال در آستانه نهایی شدن قرار دارد. پس از رد پیشنهاد هنگفت و 80 میلیون یورویی از سوی آژاکس در اوایل این هفته، مذاکرات متوقف نشد و حالا به نظر منچستریونایتد با پرداخت حدود مجموعا 100 میلیون موفق به جلب رضایت باشگاه هلندی شده است.

1739509

آنتونی از ترکیب آژاکس برای بازی یکشنبه در اوترخت کنار گذاشته شده بود و مذاکرات بین دو باشگاه در 48 ساعت اخیر شدت گرفت. حالا توافق بین طرفین حاصل شده و به نظر ظرف 24 تا 48 ساعت آینده، آنتونی برای امضای قرارداد به شهر منچستر سفر خواهد کرد.

با وجود اینکه ابتدا مدیران آژاکس اصرار داشتند که آنتونی در این تابستان فروشی نیست، اما یونایتد تسلیم نشد و البته تلاش خود این بازیکن نیز نقش مهمی در رقم خوردن این توافق احتمالی داشت. آنتونی در یکی دو هفته اخیر حضور چندان پررنگی در تمرینات آژاکس نداشته و بارها به مدیران این باشگاه درخواست جدایی داده است. بدین ترتیب این ستاره برزیلی با انتقالی هنگفت در مسیر حضور در اولدترافورد قرار گرفته و اریک تن هاخ امیدوار است آنتونی در کنار دیگر ستاره های جوان خط حمله مانند مارکوس رشفورد و جیدون سانچو، عملکرد درخشانی در ادامه فصل از خود نشان دهد.

دیدگاه‌ها