کد خبر : 1840835 | 06 شهریور 1401 ساعت 17:13 | 25.2K بازدید | 3 دیدگاه

تهدید پوگبا؛ هدف اخاذی است، شکایت می‌کنم

پل پوگبا، برادرش ماتیاس را تهدید کرده که صورت در ادامه دادن به مصاحبه‌های جنجالی‌اش، علیه او اقدام قانونی خواهد کرد.

تهدید پوگبا؛ هدف اخاذی است، شکایت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس پوگبا، برادر ستاره فرانسوی یوونتوس، اخیرا ویدئویی در اینستاگرام منتشر کرده و مدعی شد درباره برادرش که به‌تازگی از منچستریونایتد به جمع بازیکنان بیانکونری پیوسته، افشاگری خواهد کرد. ماتیاس در این ویدئو گفت: «مردم فرانسه، ایتالیا، انگلیس، اسپانیا و در واقع تمام طرفداران فوتبال در دنیا، از جمله هواداران برادرم، کادر تیم فرانسه و یوونتوس و البته حامیان مالی پل، لایق دانستن نکات خاصی هستند.

1739510

آنها باید اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشند و تصمیمی آگاهانه بگیرند که آیا پل سزاوار احترام و محبت هواداران است یا خیر. باید بدانند که آیا او شایسته بازی در یوونتوس و حضور در ترکیب تیم ملی فرانسه در جام جهانی است یا نه. می‌خواهم چشمان‌تان را باز کنم که بدانید این به اصطلاح قدرتمندترین زن فوتبال که برادرم او را مادر دومش می‌نامد، کیست. همچنین من چیزهای مهمی در مورد کیلیان امباپه نیز خواهم گفت. شاهدان بسیاری آنچه را که می‌گویم تأیید می‌کنند و ممکن است جنجال بزرگی ایجاد شود."

به نظر منظور ماتیاس از عبارت قدرتمندترین زن فوتبال، رافائلا پیمنتا است که بعد از مینو رایولا، مدیر برنامه ستاره‌های بزرگی مانند پوگبا، ارلینگ هالند، ماتیس دی لیخت و زلاتان ابراهیموویچ شده است. اما تیم حقوقی پوگبا گفته که ادعاهای اخیر ماتیاس در رسانه‌های اجتماعی جای تعجب ندارد و آنها این موارد را یکی از تهدیدها و تلاش‌های اخاذی توسط یک باند سازمان‌یافته علیه پل پوگبا می‌دانند. همچنین این ستاره فرانسوی به برادرش هشدار داده که در صورت ادامه یافتن این دست صحبت‌های جنجالی، علیه او در دادگاه شکایت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها