کد خبر : 1840845 | 06 شهریور 1401 ساعت 18:15 | 31.9K بازدید | 9 دیدگاه

وضعیت نامشخص مهاجم ایرانی برای بازی امشب

فرار یک طعمه بزرگ از دست طارمی؟

مهدی طارمی که پس از بازی با اسپورتینگ هنوز در تمرینات گروهی پورتو شرکت نکرده، برای دیدار امشب وضعیت نامشخصی دارد.

فرار یک طعمه بزرگ از دست طارمی؟

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت مهدی طارمی برای دیدار امشب برابر ریو آوه نامشخص است. او به مصاف تیم سابقش می‌رود اما ممکن است مصدومیتی که در بازی با اسپورتینگ گریبانگیر مهاجم ایرانی شد، باعث شود او امشب کار را از روی نیمکت آغاز کند.

روزنامه اوجوگو پرتغال در شماره امروز خود به این موضوع پرداخته و گزارش زیر را منتشر کرده است:

سرجیو کونسیسائو معتقد است که مهدی می تواند در بازی با ریو آوه ریکاوری کند، تنها تیم لیگ برتر پرتغال که طارمی هنوز موفق نشده است دروازه‌اش را باز کند. البته چاوز و کاساپیا که امسال به لیگ برتر صعود کرده‌اند نیز گلی دریافت نکرده‌اند اما هنوز این ایرانی مقابل آنها بازی نکرده است.

چنانچه این بازیکن نتواند تا زمان دیدار برابر ریو آوه از بند مصدومیت رهایی یابد، این برای نخستین بار خواهد بود که او به دلیل مصدومیت، یک دیدار تیم پورتو را از دست خواهد داد.

مهدی طارمی در طول هفته تنها مشغول درمان زانوی چپ خود بود و در تمرینات شرکت نکرد، اما این امید وجود دارد که او برای رویارویی با ریو آوه در دسترس باشد و این بار این مهاجم به دلیل مصدومیت دیدار پورتو را از دست ندهند.

1739521

از زمان حضور در پورتو در سال 2020، این بازیکن ایرانی هرگز دچار مشکل فیزیکی و مصدومیت نشده که باعث شود او از دسترس کونسیسائو خارج شود.  تنها مثبت شدن آزمایش کووید-19 او در ماه مارس بود که باعث شد دیدار برابر بوآویشتا را از دست بدهد.

سرجیو کونسیسائو روز گذشته اعلام کرد که وضعیت طارمی صبح امروز مشخص خواهد شد اما اطمینان دارد که این بازیکن ایرانی از لحاظ فیزیکی در دسترس خواهد بود. ضمن اینکه آنها ترسی بابت غیبت طارمی ندارند چرا که جانشین او در بازی برابر اسپورتینگ عملکرد خوبی داشته است.

اکنون این سوال مطرح است که آیا استفاده مداوم از مهدی در مصدومیت او نقش داشته است؟ از دسامبر 2020 تاکنون، طارمی تنها در دیدار برابر لازیو در رقابت‌های لیگ اروپا به دلایل فنی کار را از روی نیمکت آغاز کرده است.  53 گل و 29 پاس گل طی 100 دیدار برای پورتو، نشان دهنده تأثیرگذاری اوست اما اکنون یک طعمه دیگر در حال فرار از دست طارمی است، این طعمه همان تیمی است که مهاجم ایرانی را به فوتبال پرتغال معرفی کرد و باعث شد پورتو برای خرید او اقدام کند.

علاوه‌بر ریو آوه و به‌جز کاساپیا و چاوز که طارمی هرگز با آنها روبه‌رو نشده است، سایر تیم‌های حاضر در لیگای پرتغال قبلاً از این ملی‌پوش ایرانی گل دریافت کرده‌اند.

دیدگاه‌ها