کد خبر : 1840849 | 06 شهریور 1401 ساعت 18:53 | 7.6K بازدید | 7 دیدگاه

تیم خوبی هستیم اما بدشانسی می‌آوریم؛

فرعباسی رمز و راز سیو پنالتی منشا را می‌گوید!

دروازه‌بان ذوب‌آهن می‌گوید در لحظه زدن ضربه پنالتی اطمینان داشت که می‌تواند پنالتی منشا را مهار کند.

فرعباسی رمز و راز سیو پنالتی منشا را می‌گوید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب آهن از سه هفته ابتدایی 3 امتیاز کسب کرده تا بدون شکست در میانه‌های جدول قرار بگیرد. یکی از بازیکنان کلیدی ذوب آهن در کسب این سه امتیاز، حبیب فرعباسی بوده که هفته گذشته نیز می‌توانست با کلین‌شیت، تبریز را ترک کند اما این اتفاق برایش رخ نداد.

گلر ذوب آهن در گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشت، در خصوص بازی با مس رفسنجان گفت: بازی خوبی بود و ما هم برای پیروزی وارد زمین شده بودیم اما متاسفانه نتوانستیم به برد برسیم و البته خوشحالم که روند شکست‌ناپذیری را حفظ کردیم و امیدوارم در هفته‌های بعدی به نتیجه موردنظر دست پیدا کنیم.

او در مورد سیو پنالتی منشا عنوان کرد: لطف خدا بود که توانستم این پنالتی را بگیرم و اهمیتش این بود که به تیم توانستم کمک کنم. می‌دانستم منشا منتظر است یک قدم مانده به توپ من جهت پرشم را انتخاب کنم تا او به سمت دیگر بزند اما من سرجایم ماندم و بعد جهت توپ را تشخیص دادم. جا دارد از آقای اینانلو مربی گلرهای تیممان هم تشکر کنم که خیلی برای من زحمت کشید و پنالتی هم زیاد کار کردیم و واقعا او به من گفته بود که چطوری بپرم که توپ را بگیرم.

1738471

وی در مورد سیو پنالتی آقای گل لیگ برتر اظهار داشت: به هر حال گرفتن پنالتی برای دروازه‌بان خوشحالی دارد اما فرقی نمی‌کند طرف چه کسی باشد. در تمرین تیم ما هم بازیکنانی که پنالتی می‌زنند، بازیکنان بزرگی هستند.

فرعباسی در مورد بازی تراکتور گفت: خیلی حسرت این بازی را می‌خورم چون عملکرد خوبی داشتیم و باید برنده می‌شدیم و تا لحظه آخر هم پیروزی را داشتیم اما یک لحظه غفلت باعث شد این برد را از دست بدهیم. جا دارد از هواداران تیممان هم برای حمایت پس از این بازی تشکر کنم که خیلی به ما اعتماد به نفس دادند.

گلر سبزپوشان در خصوص تقابل با تیم سابقش توضیح داد: هواداران تراکتور بسیار خونگرم هستند و از آنها بابت قدردانی‌شان تشکر می‌کنم و آرزو می‌کنم تیمشان به چیزی که لیاقتش را دارد برسد.

او درباره کار با مهدی تارتار گفت: کادرفنی ما با دانش است و آقای تارتار هم که زحمت زیادی برای ما می‌کشند. من در نفت مسجدسلیمان هم با ایشان بودم و برای من زحمت بیشتری هم کشیده‌اند و حق زیادی بر گردنم دارد و امیدوارم با نمایش‌های خوب پاسخ اعتمادشان را بدهم.

دیدگاه‌ها