کد خبر : 1840865 | 06 شهریور 1401 ساعت 20:19 | 17.3K بازدید | 8 دیدگاه

خرید جدید فرانسوی در لیست بازی امشب بارسا

بعد از ثبت قرارداد ژول کنده، خرید تابستانی بارسلونا، ژاوی نام او را در فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار امشب مقابل وایادولید وارد کرد.

خرید جدید فرانسوی در لیست بازی امشب بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت‌ها کش و قوس بین باشگاه بارسلونا و لالیگا برای ثبت رسمی قرارداد خریدهای تابستانی این باشگاه، مدیران بلوگرانا موفق شدند با لالیگا به فرمولی توافقی برسند و قراردادهای خریدهای جدیدشان ازجمله قرارداد ژول کنده، مدافع فرانسوی را به ثبت برسانند.

ژاوی از امروز می‌تواند روی ژول کنده برای قرار گرفتن در خط دفاعی تیمش حساب کند. او نام مدافع فرانسوی را در اولین فرصت به فهرست بازیکنانش اضافه کرد تا نشان دهد تا چه حد به او نیاز دارد. در فهرست بازیکنان بارسا برای دیدار امشب با وایادولید نام ژول کنده به چشم می‌خورد.

1739543

نام سرخیو بوسکتس هم در فهرست ژاوی دیده می‌شود. او در دیدار هفته اول بارسا مقابل رایو وایه‌کانو کارت قرمز دریافت کرد و در بازی هفته دوم غایب بود. یکی دیگر از نکات جالب فهرست بارسا حضور اوبامیانگ و ممفیس دیپای است. دو بازیکنی که در روزهای اخیر بارسلونا مشغول مذاکره برای انتقال‌شان بوده است.

فهرست بازیکنان بارسلونا برای دیدار امشب مقابل وایادولید از این قرار است: تراشتگن، پیکه، آرائوخو، سرخیو بوسکتس، عثمان دمبله، پدری، روبرت لواندوفسکی، آنسو فاتی، فران تورس، ممفیس دیپای، آندریاس کریستنسن، میرالم پیانیچ، اوبامیانگ، یوردی آلبا، فرانک کسیه، سرخیو روبرتو، فرانکی دی‌یونگ، رافینیا، ژول کنده، اریک گارسیا، اینیاکی پنیا، بالده، گاوی، آرناو تناس.

1739544

دیدگاه‌ها