کد خبر : 1840869 | 06 شهریور 1401 ساعت 20:40 | 10.9K بازدید | 4 دیدگاه

نقشه جدید دورتموند؛ فقط برای مودست سانتر کنید!

بازی دیشب دورتموند مقابل هرتابرلین که به لطف تک‌گل آنتونی مودست به نفع زردپوشان به پایان رسید؛ نشان داد ادین ترزیچ نحوه صحیح استفاده از جانشین سباستین هالر را می‌داند.

نقشه جدید دورتموند؛ فقط برای مودست سانتر کنید!

به گزارش "ورزش سه"، ادرین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در پایان دیدار تیمش مقابل هرتابرلین که با پیروزی 1-0 زردپوشان به پایان رسید به ستایش از آنتونی مودست پرداخت و گفت شک ندارد مهاجم فرانسوی گل‌های زیادی با پیراهن تیم جدیدش خواهد زد. این در حالی است که این مهاجم سابق کلن در تابستان امسال مورد توجه دورتموند و ترزیچ قرار نداشت و تنها بعد از غیبت اجباری سباستین هالر، بعد از ابتلای او به سرطان، دورتوند به سراغش رفت تا او را جانشین ستاره بیمارش کند.

1739547

بازی دیشب نشان داد ادین ترزیچ و کادر فنی‌اش در مدت کوتاهی که از پیوستن مودست به تیم‌شان می‌گذرد سبک بازی او را به‌خوبی تحلیل کرده‌اند و می‌دانند بهینه‌ترین حالت ممکن برای استفاده از او چیست. در بازی مقابل هرتا بازیکنان دورتموند عملا هر توپی که به‌دست می‌آوردند را روی دروازه حریف سانتر می‌کردند به این امید که این مهاجم سرزن بتواند سانترها را به گل تبدیل کند.

مودست هم از این سبک بازی هم‌تیمی‌هایش راضی به نظر می‌رسید و روی همه سانترها همه تلاشش را می‌کرد تا با جاگیری مناسب و حتی شیرجه زدن به سمت توپ گلزنی کند. بعد از یک ساعت تلاش دورتموند برای فراهم کردن سانتر مناسب روی سر مودست سرانجام ارسال صالح اوزجان به مقصد رسید تا مهاجم فرانسوی با ضربه سر دروازه هرتا را باز کند.

1739551

ادین ترزیچ در پایان بازی این واقعیت را تایید کرد و گفت:" بله، امروز تعداد سانترهای ما نسبت به بازی قبلی به مراتب بیشتر بود. حتی باید بگویم تعداد سانترهای ما در بازی امروز از مجموع سانترهای سه بازی قبلی‌مان بیشتر بود".

دیدگاه‌ها