کد خبر : 1840882 | 06 شهریور 1401 ساعت 22:14 | 13.1K بازدید | 14 دیدگاه

پی‌اس‌جی در کمین هدف بارسا؛ برناردو پاریسی می‌شود؟

پاری‌سن ژرمن قصد دارد در آخرین روزهای نقل و انتقالات با ارائه پیشنهادی جذاب به منچسترسیتی، برناردو سیلوا را که مد نظر بارسلونا قرار دارد؛ به پاریس منتقل کند.

پی‌اس‌جی در کمین هدف بارسا؛ برناردو پاریسی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد منچسترسیتی به پیشنهادهای پاری‌سن ژرمن برای انتقال برناردو سیلوا پاسخ منفی داده است اما اسکای اسپورتس می‌گوید باشگاه پاریسی از تلاش برای جذب این ستاره پرتغالی ناامید نشده است.

برناردو سیلوا در طول تابستان یکی از هدف‌های مهم نقل و انتقالاتی بارسلونا بود. درحالی‌که منچسترسیتی چندین بار اعلام کرد که با وجود شایعات هیچ پیشنهاد رسمی‌ای از بارسا دریافت نکرده هفته گذشته مشخص شد که پی‌اس‌جی پیشنهادی 70 میلیون یورویی به سیتی ارائه کرده که از طرف باشگاه انگلیسی رد شده است.

1739574

اما با این وجود پاری‌‌سن ژرمن ناامید نشده و معتقد است می‌تواند در روزهای پایانی نقل و انتقالات هافبک 28ساله پرتغالی را به پاریس منتقل کند.

بارسلونا هم در روزهای اخیر تلاش زیادی کرد تا مقدمات خرید برناردو را فراهم کند. باشگاه کاتالان می‌دانست که با توجه به وضعیت مالی‌اش باید دست‌کم سه بازیکن خود را بفروشد تا قدرت مالی لازم برای جذب سیلوا را داشته باشد. یکی از این بازیکن‌ها که بارسا در روزهای اخیر به فروش او تمایل نشان داده پیر امریک اوبامیانگ است.

تلاش‌ها برای جذب برناردو سیلوا در حالی انجام می‌شود که منچسترسیتی برای او ارزش بالایی قائل است و پپ گواردیولا در مصاحبه مطبوعاتی پس از دیدار دیروز تیمش مقابل کریستال پالاس به هواداران قول داد که ستاره پرتغالی در تیمش ماندنی است.

دیدگاه‌ها