کد خبر : 1840888 | 06 شهریور 1401 ساعت 23:29 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

برد پُر گل کایسری اسپور با یکی از ایرانی‌ها

کایسری اسپور در حضور ثابت مدافع ایرانی خود به برتری مقابل گیرسون اسپور رسید.

برد پُر گل کایسری اسپور با یکی از ایرانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته چهارم سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور که مثل همیشه سیدمجید حسینی را به‌عنوان یکی از دو مدافع میانی دراختیار داشت و علی کریمی را در فهرست بازیکنان خود نمی‌دید، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در استادیوم کادیر هاس مقابل گیرسون اسپور رده ششمی قرار گرفت.

یاران حسینی و کریمی که طی سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه یک برد و دو شکست داشتند، امشب توانستند باخت اخیرشان را جبران کنند و به یک برد پُر گل در بازی خانگی مقابل گیرسون اسپور دست یابند.

تیم فوتبال کایسری اسپور در دیدار امشب مقابل گیرسون اسپور که مامه تیام نیز یک پنالتی هدر داد، با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد تا ۶ امتیازی شود و موقتا به رتبه هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه صعود کند.

1739583

سیدمجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور پس از سه حضور ثابت و متوالی در ترکیب این تیم، امشب نیز تا پایان مسابقه برابر گیرسون اسپور در زمین بود و نقش موثری در بسته ماندن دروازه تیمش داشت.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در این فصل دو بار در سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته، امشب در فهرست دیدار برابر گیرسون اسپور قرار نگرفته بود.

دیدگاه‌ها