کد خبر : 1840895 | 07 شهریور 1401 ساعت 00:17 | 14.7K بازدید | 7 دیدگاه

کُنده: این بهترین شروع بود؛ لواندوفسکی فوق‌العاده است

ژول کُنده از اولین بازی خود برای بارسا کاملا راضی و خوشحال بود و پس از برتری 4-0 بر وایادولید، از روبرت لواندوفسکی هم تمجید کرد.

کُنده: این بهترین شروع بود؛ لواندوفسکی فوق‌العاده است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در هفته سوم لالیگا و در نوکمپ با چهار گل از سد رئال وایادولید گذشت و به دومین برد متوالی خود دست یافت. در این بازی بالاخره ژول کُنده توانست اولین بازی رسمی خود برای بارسا را انجام دهد. به دلیل مشکلات مالی بارسا قرارداد مدافع فرانسوی ثبت نشده بود ولی دیروز این مشکل حل شد و کُنده امشب در ترکیب ثابت بارسا برابر وایادولید به میدان رفت.

1739615

کُنده در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« به‌خاطر پیروزی تیم خوشحالم و همچنین بسته ماندن دروازه که اهمیت زیادی داشت. این شروع بسیار خوبی برای من بود و باید بگویم که در زمین کاملا راحت بودم. حس خوبی دارم و معتقدم می‌توانم خیلی بهتر از اینها هم برای بارسا بازی کنم. روز به روز بهتر خواهم شد و امیدوارم با بارسا فاتح جام‌های زیادی شوم.»

1739601

کُنده در مورد دبل روبرت لواندوفسکی گفت:« فوق‌العاده بود. همه می‌دانیم که لواندوفسکی چه مهاجم بزرگی است. او هر بازی کیفیت بالای خودش را نشان می‌دهد. لوا از بهترین‌های دنیاست و داشتن او مزیت بزرگی برای ما محسوب می‌شود.»

دیدگاه‌ها