کد خبر : 1840898 | 07 شهریور 1401 ساعت 00:40 | 25.3K بازدید | 8 دیدگاه

او رهبر بارسلوناست

ژاوی: داشتن لواندوفسکی یک نعمت بزرگ است

ژاوی هرناندز پس از پیروزی بارسا برابر وایادولید نمایش تیمش را ستود و روبرت لواندوفسکی را رهبر تیمش عنوان کرد.

ژاوی: داشتن لواندوفسکی یک نعمت بزرگ است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در هفته سوم لالیگا موفق شد به پیروزی پرگل و راحت 4-0 برابر رئال وایادولید دست یابد. بارسا از دو بازی قبلی خود چهار امتیاز داشت و امشب به اولین برد خانگی فصل خود رسید. برای بارسا روبرت لواندوفسکی دو گل زد و پدری و سرجی روبرتو نیز گل‌های دیگر را به ثمر رساندند.

1739626

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، در نشست خبری پس از بازی گفت:« هدف‌مان خوشحال کردن هواداران بود و به آن رسیدیم. بازی بزرگی به نمایش گذاشتیم و شایسته این برد بودیم. تیم و هواداران به این پیروزی نیاز داشتند.»

ژاوی ادامه داد:« در دقایق پایانی کمی تمرکزمان را از دست دادیم و تصور می‌کردیم کار تمام شده اما در فوتبال یک تیم می‌تواند در پنج دقیقه ورق را برگرداند. باید از فرصت‌ها بهترین استفاده را ببریم. باید درون محوطه جریمه بهترین تصمیم‌ها را گرفت و از کوچکترین موقعیت‌ها سود برد. امشب توپ‌های زیادی را بیهوده از دست دادیم و در این زمینه باید بهتر شویم. باید صبور باشیم ولی در مجموع از بازی تیم راضی هستم.»

1739613

ژاوی در مورد برنامه‌اش برای گلزنی گفت:« به هافبک‌ها گفته بودم که به بازی سرعت بدهند. از مدافعان کناری خواسته بودم که در حملات مشارکت کنند و به عمق بزنند. می‌دانستم که اگر برنامه‌هایمان به‌درستی پیاده شود، به گل خواهیم رسید. فضاهای خالی را به‌خوبی پیدا می‌کردیم و یکی از برنامه‌ها رساندن توپ به پدری در میانه زمین بود. اگر توپِ خوب به پدری برسد، می تواند خطرآفرین شود.»

درخشش لواندوفسکی:« او می‌داند چه زمانی خودش را نشان بدهد. زمان را به‌خوبی مدیریت می‌کند و تیم را به حرکت در می‌آورد. او یک بازیکن فوق‌العاده است و معمولا توپ را از دست نمی‌دهد. لواندوفسکی یک رهبر ذاتی است و خوشحالم که او را در تیمم دارم. او سختکوش و فروتن است و الگویی برای همه بازیکنان محسوب می‌شود. خودش هم حس خوبی دارد و کاملا خود را با تیم وفق داده است. گل‌های خوبی می‌زند و یک بازیکن سرنوشت ساز است. داشتن لواندوفسکی یک نعمت بزرگ است.»

دیدگاه‌ها